rockey schreef:wat mij op valt, is dat zoooveel mensen van bokt zo fel reageren, en dat iedereen altijd zegt, ooh over een paar jaar kan je je paard weg laten brengen, en die paarden bij anky dan??? zo hard gaat het er bij mij echt niet aan toe hooR..
Ik denk ten eerste niet dat anky zelf elke dag alle paarden op stal doet, en ook niet dat ze alleen paarden heeft die ook werkelijk tot GP niveau komen
En daar komt nog bij dat anky een professioneel amazone is met een pakket ervaring waar jij waarschijnlijk nooit aan zou kunnen tippen.
Zo te horen gaat het erg hard met je paard, hij kent immers al de wissels, contra etc. En hoelang is ze nou werkelijk onder het zadel?
Staat ze inmiddels al met andere paarden in de wei, of nog in haar eentje?
Er zijn niet voor niets veel mensen die hun paard zadelmak maken en daarna weer lekker paard laten zijn op het land. Lekker aansterken, groeien, paard zijn en spelen met leeftijdsgenootjes.
Verder wens ik je veel succes, maar heb het idee dat je aanneemt dat alles wat je instructrice zegt werkelijk allemaal klopt.
Ik denk dat ik het doel van jou even ben mislopen. In het begin dacht ik dat je een leuk wedstrijdpaardje had, leuke wedstrijdjes rijden en samen genieten. Maar inmiddels heb ik het idee dat je het liefst nog vandaag op het EK wil rijden met je paard. Moet het werkelijk allemaal zo snel?