Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gyzmo schreef:Is goed.
Dan noem ik jou Bar (waar is dat van afgeleid?? ) en als ik het over mijn kennis heb zeg ik wel medium, aangezien hij dat ook is

Feufollet schreef:Ook ik geloof zonder meer dat sommige mensen met paarden of andere dieren kunnen communiceren. Het is eigenlijk niet eens geloven maar meer een zeker weten.
Zelf pik ik heel makkelijk gedachten van mensen uit mijn naaste omgeving op en zij van mij, dat gaat heel natuurlijk, niks zweverigs of bijzonders aan. En zo nu en dan heb ik soms even het gevoel dat dat bij mijn paard ook zo is. Maar dat is heel zelden.
Natuurlijk zitten paarden op een andere frequentie, maar ook niet iedereen hoort of ziet dezelfde frequenties. De één is daar handiger in dan de ander, ieder zo zijn talent![]()
Ik ben het alleen niet eens met DePennyBitch om er niks voor te vragen. Als je iets anders goed kunt hoef je het ook niet gratis weg te geven tenslotte, dus waarom zou je niet iets vragen voor je moeite?
Dan kun je zelf bepalen of je het houdt of aan een goed doel wilt geven. Maar niks vragen heeft als nadeel dat het gros van de mensen nu eenmaal iets wat ze gratis krijgen minder op waarde weten te schatten dan iets waar ze voor moeten betalen! Jammer, maar waar.
En het zou ook een hoop vragen stellen van die mensen die er toch niet in (willen) geloven en jou in feite alleen moeite willen laten doen in de hoop dat je iets zegt waarop ze je kunnen pakken en "bewijzen" dat je een oplichter bent. Laat die mensen lekker betalen. Dat scheelt je waarschijnlijk een hoop moeite en dan houd je er tenminsten nog wat aan over voor jezelf of een goed doel, dus dan is je werk niet helemaal verloren!
Wie weet pb ik eerdaags ook nog wel eens. Ik zou wel eens wat meer willen weten over mijn relatie met mijn paard, want ik weet dat ik zelf voor sommige dingen soms blind ben. En dan ben ik ook bereid daar voor te betalen!

DePennyBitch schreef:Weet je wat het is? Geld vragen is voor mij bijna iets raars: je vraagt geld omdat je een talent hebt...
Citaat:Ik vraag aan mensen altijd wel of ze misschien een kleine bijdrage voor het goede doel overhebben als ik een consult doe, maar weet je wat je dan krijgt? het grote antwoord NEE. Op de één of andere manier willen mensen hier niet voor betalen, terwijl ik wél een half uur van mijn tijd er insteek, inclusief voorbereiden, want ik "klets" niet zomaar 123 met een dier, anders zou ik de hele dag gek worden van alle indrukken en dingen die ik opvang. Ik sluit me er in het dagelijks leven echt voor af zeg maar.
Citaat:Wat vind jij dat ik zou moeten vragen voor een consult dan? 5 euro? 10 euro? meer? ik vind dat heel moeilijk.
Af en toe denk ik ook weleens: ik zou gewoon een x-bedrag moeten vragen en als mensen het niet willen, jammer dan.
Citaat:Nu word ik overspoeld met aanvragen, iedere dag weer. Ik heb nu zo'n 40 wachtenden. Reken maar uit wat het kost als je bedenkt dat ik er 2 of 3 per DAG kan doen!
Citaat:Een kleine bijdrage vragen zou dan misschien helpen omdat mensen dan meer gaan nadenken voordat ze mij mailen. Aan de andere kant wil ik ook mensen met een zeer krappe beurs niet voorbij lopen, die verdienen ook aandacht.... een tweestrijd dus. Ik zou misschien wat harder moeten zijn.
Citaat:Wel zeg ik er bij dat ik niet zomaar "voor niks" naar mensen toe zou gaan, want dan kost het mij ook daadwerkelijk geld (benzine etc) en dat wil ik natuurlijk wel terug.
Citaat:Ik ben wel geïnteresseerd in een mening van jouw kant, want je weet het verder allemaal heel goed te verwoorden.
)