Je zou je paard branden!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik heb ook altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel terug.

Woon hier namelijk nog niet zo lang dus moet de paden nog leren kennen.

Ik heb altijd mandarijntjes of een appel of Sultana oid bij me en ik peuzel wel eens wat weg onderweg. Kan dus ook heel mooi met 1 hand een mandarijntje pellen enzo.
) 
Hoezo geconditioneerd....
.Maar zo heeft ze wel haar gsm kunnen vinden.En zij zich maar excuseren ,ja sorry hoor ik ben juist van mijn paard gevallen.Hoezo professioneel?? 
silvana schreef:Mijn vriendin is dierenarts en heeft ook altijd haar gsm bij.Op een keer gaat hij af is het een klant,Op dat moment schrikt haar paard maakt een noodsprong en lag ze eraf.Toen hoorde ze ergens tussen de bladeren; hallooo,halloooo.Maar zo heeft ze wel haar gsm kunnen vinden.En zij zich maar excuseren ,ja sorry hoor ik ben juist van mijn paard gevallen.Hoezo professioneel??
Gelukkig had ik gebelt, want ze was niet thuis. Was ik er voor niets heen gereden. Maar verder bel ik nooit iemand, je bent toch met je paard bezig...
)Stap ik op ja hoor,krrraaak mijn spijkerbroek scheurt horizontaal dwars over mijn been
.Toch vanaf mijn paard maar gebeld of mijn man asssssssjeblieft geen andere broek wou brengen .moest na de les nog stallen doen en ik wist dat er nog veel volk kwam,en om nou iedereen een blik op mijn cellulitus te laten werpen nee.Dit is toch wel een echt noodgeval hè.