Twee Potentiële Regeerprogramma’s voor Landbouw, Natuur en Stikstof. Over links of centrum-rechts? – StikstofInfo.net – Alles over Ammoniak en stikstofverbindingen https://share.google/5qPRdZzRInGIS0ONY
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

MarlindeRooz schreef:Het is altijd goed om de feiten te benoemen. Er wordt steeds ingehakt op “links” terwijl het gaat over besluitvorming die gemaakt is onder rechts beleid. Misinformatie tegengaan lijkt me in dit topic prima op de plek.
Little_Gift schreef:MarlindeRooz schreef:Het is altijd goed om de feiten te benoemen. Er wordt steeds ingehakt op “links” terwijl het gaat over besluitvorming die gemaakt is onder rechts beleid. Misinformatie tegengaan lijkt me in dit topic prima op de plek.
Er is een plek en een tijd voor alles, maar dit topic is niet die plek en tijd.
. Little_Gift schreef:MarlindeRooz schreef:Het is altijd goed om de feiten te benoemen. Er wordt steeds ingehakt op “links” terwijl het gaat over besluitvorming die gemaakt is onder rechts beleid. Misinformatie tegengaan lijkt me in dit topic prima op de plek.
Er is een plek en een tijd voor alles, maar dit topic is niet die plek en tijd.
_San87_ schreef:Vind jij.
_San87_ schreef:Nou ja, het is op zich wel handig niet de schuld onterecht bij anderen neer te leggen. Er is maar één iemand die begon over stemmen, en dat was niet Marlinde.
Sowieso kan TS niet veel met wat er in Utrecht gebeurt. Ze zal het met de gemeente moeten gaan regelen. Gewoon iets doen is meestal niet het beste idee. Paardenhouders zijn, imo terecht, nu aan de buurt om te verduurzamen en te gaan voldoen aan milieueisen.
martinev schreef:_San87_ schreef:Nou ja, het is op zich wel handig niet de schuld onterecht bij anderen neer te leggen. Er is maar één iemand die begon over stemmen, en dat was niet Marlinde.
Sowieso kan TS niet veel met wat er in Utrecht gebeurt. Ze zal het met de gemeente moeten gaan regelen. Gewoon iets doen is meestal niet het beste idee. Paardenhouders zijn, imo terecht, nu aan de buurt om te verduurzamen en te gaan voldoen aan milieueisen.
Nee, ik weet dat TS niks kan met wat er in Utrecht aan de hand is, maar mijn doel was om te laten zien dat zelfs als alles wél goed voor elkaar is, je nog steeds voor enorme verrassingen kan komen te staan. Laat staan als er dingen niet op orde zijn, dat is hetgeen ik mee wilde geven. En daarnaast, Utrecht start hier nu mee, maar er gaan ongetwijfeld meer provincies vergelijkbare acties uitvoeren. TS geeft aan dat het beoogde perceel naast Natura2000 zit, hier in Utrecht zijn dat dus de percelen die onteigend gaan worden. Is het dan 100% zeker dat het bij haar ook gaat gebeuren, nee, natuurlijk niet, maar houd er wel rekening mee dat er echt heel veel gaande is, en echt niet alleen in de provincie Utrecht! Ik zou met de kennis van nu geen perceel kopen dat dicht tegen Natura2000 gebied aanligt. Nou wonen wij daar zelf ruim 30km vanaf, daar ben ik nu wel blij mee.
Little_Gift schreef:Het ging ook niet over het stemmen, dat legde de post van muronia netjes uit

MarlindeRooz schreef:Little_Gift schreef:Ik ga hier niet verder op in. Daar dient dit topic niet voor en ik wil die niet vervuilen. Er staan hier hele goede posts tussen waar TS wel iets aan heeft en ik ben benieuwd naar een update, TS.
Je gaat er toch op in? Reageer dan niet als je het topic niet wil vervuilen?

MarlindeRooz schreef:[Daarbij bepalen anderen niet wat ik wel en niet mag posten. Als je dat graag wil dan zou ik solliciteren als moderator. Of je maakt je eigen forum.
Little_Gift schreef:MarlindeRooz schreef:Je gaat er toch op in? Reageer dan niet als je het topic niet wil vervuilen?
Ik quote je maar effe dan...MarlindeRooz schreef:[Daarbij bepalen anderen niet wat ik wel en niet mag posten. Als je dat graag wil dan zou ik solliciteren als moderator. Of je maakt je eigen forum.
Little_Gift schreef:Wat fijn zeg dat ik daar toestemming voor krijg van jou
Kun je nu terug ontopic gaan aub?

Little_Gift schreef:Het is de kunst om een ander te verwijten wat je zelf doet...
Jij blijft reageren met incorrecte interpretaties en geeft daarmee dingen incorrect weer nadat je door meerderen op een persoonlijke sneer betrapt werd (alweer).
Ik rectificeer je incorrecte weergave van oa mijn posts en vraag je meermaals netjes om op te houden met jouw gehak en ontopic te willen blijven uit respect naar TS.
Maar wat baten kaars en bril... Ik wens het je, welterusten!

MarlindeRooz schreef:Little_Gift schreef:Wat fijn zeg dat ik daar toestemming voor krijg van jou
Kun je nu terug ontopic gaan aub?
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook moderator was.
Jij blijft maar doorhakken. Dat je me persoonlijk niet mag betekent niet dat je elke gelegenheid aan hoeft te grijpen om op me in te hakken. Ik heb nou eenmaal een hekel aan misinformatie en leugens. Daar blijf ik altijd voor opkomen.
Zoals in dit topic, dat de schuld van alles wat slecht is door “links” komt.
martinev schreef:_San87_ schreef:Nou ja, het is op zich wel handig niet de schuld onterecht bij anderen neer te leggen. Er is maar één iemand die begon over stemmen, en dat was niet Marlinde.
Nee, ik weet dat TS niks kan met wat er in Utrecht aan de hand is, maar mijn doel was om te laten zien dat zelfs als alles wél goed voor elkaar is, je nog steeds voor enorme verrassingen kan komen te staan. Laat staan als er dingen niet op orde zijn, dat is hetgeen ik mee wilde geven. En daarnaast, Utrecht start hier nu mee, maar er gaan ongetwijfeld meer provincies vergelijkbare acties uitvoeren. TS geeft aan dat het beoogde perceel naast Natura2000 zit, hier in Utrecht zijn dat dus de percelen die onteigend gaan worden. Is het dan 100% zeker dat het bij haar ook gaat gebeuren, nee, natuurlijk niet, maar houd er wel rekening mee dat er echt heel veel gaande is, en echt niet alleen in de provincie Utrecht! Ik zou met de kennis van nu geen perceel kopen dat dicht tegen Natura2000 gebied aanligt. Nou wonen wij daar zelf ruim 30km vanaf, daar ben ik nu wel blij mee.

Anouk_H schreef:Even een update;
Wij hebben besloten er voor te gaan. Wel of geen paarden aan huis zoeken we alsnog zo'n woning en ook zonder paarden aan huis vinden we dit een mooie plek om te gaan wonen. Concept koopcontract is inmiddels getekend
Over de bijgebouwen heb ik de gemeente nog gemaild en deze mogen we inderdaad als ruimte voor ruimte verbouwen, ook als dit helemaal afbreken en opnieuw opzetten is.
Spannend allemaal! Het is een flink klushuis dus de komende jaren hebben we nog flink wat te hobbyen
!