_San87_ schreef:Nou ja, het is op zich wel handig niet de schuld onterecht bij anderen neer te leggen. Er is maar één iemand die begon over stemmen, en dat was niet Marlinde.
Sowieso kan TS niet veel met wat er in Utrecht gebeurt. Ze zal het met de gemeente moeten gaan regelen. Gewoon iets doen is meestal niet het beste idee. Paardenhouders zijn, imo terecht, nu aan de buurt om te verduurzamen en te gaan voldoen aan milieueisen.
Nee, ik weet dat TS niks kan met wat er in Utrecht aan de hand is, maar mijn doel was om te laten zien dat zelfs als alles wél goed voor elkaar is, je nog steeds voor enorme verrassingen kan komen te staan. Laat staan als er dingen niet op orde zijn, dat is hetgeen ik mee wilde geven. En daarnaast, Utrecht start hier nu mee, maar er gaan ongetwijfeld meer provincies vergelijkbare acties uitvoeren. TS geeft aan dat het beoogde perceel naast Natura2000 zit, hier in Utrecht zijn dat dus de percelen die onteigend gaan worden. Is het dan 100% zeker dat het bij haar ook gaat gebeuren, nee, natuurlijk niet, maar houd er wel rekening mee dat er echt heel veel gaande is, en echt niet alleen in de provincie Utrecht! Ik zou met de kennis van nu geen perceel kopen dat dicht tegen Natura2000 gebied aanligt. Nou wonen wij daar zelf ruim 30km vanaf, daar ben ik nu wel blij mee.