Cioccolato schreef:Vlinder84 schreef:De politie zei dat als ik betaal ik gewoon naar m'n pony toe kan hoor.
Nee. Dat kan niet. Verzin je dit? Dit zal een politie niet zeggen.....
Dat hebben ze echt gezegd waar ik bij stond.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vlinder84 schreef:De politie zei dat als ik betaal ik gewoon naar m'n pony toe kan hoor.
Vlinder84 schreef:Bij iemand die mij tokkie noemt, wil ik geeneens staan.
DuoPenotti schreef:Vlinder84 schreef:De politie zei dat als ik betaal ik gewoon naar m'n pony toe kan hoor.
Dat mag je ook. In bepaalde tijden.
Dus stal houd zich prima aan de regels.Vlinder84 schreef:Bij iemand die mij tokkie noemt, wil ik geeneens staan.
Hoe vind jij je gedrag dan?
Lees ook net je andere topic.
Ruzie met de bijrijder/koper van je haflinger.
Daar ook al onenigheid mee betreft het zadel.
Maar het ligt allemaal aan een ander
Gooi die telefoon de deur uit. En ga eens praten Ipv appen.
Dat is wat grote mensen doen in de echte wereld als er iets opgelost moet worden.
Neem voor beide een doosje merci mee.
Bied je excuses aan voor je gedrag misschien dat het dan nog een beetje goed komt.
office schreef:Of doe een beetje volwassen en zeg dat het je spijt dat je zo boos tegen hem gedaan heb. Meneer heeft vast voor de gezelligheid wat paardjes op zijn terrein.Hou het dan ook gezellig.Soms kan een beetje meewerken een wijze levensles zijn.
Vlinder84 schreef:Ik werk ook overdag, hoe moet ik dan naar pony?
Vlinder84 schreef:Ik kan hem niet bellen, hij heeft mij geblokkeerd
Vlinder84 schreef:De politie zei dat als ik betaal ik gewoon naar m'n pony toe kan hoor.
Cioccolato schreef:Kabayo schreef:Zolang er geen contracten zijn getekend en er niks mondeling is afgesproken over opzegtermijnen ben je gewoon vrij om te gaan wanneer je wil
Nee dan is het wettelijk vast gesteld. En das ook een maand.
Kabayo schreef:Waar staat dat? Zolang er niks getekend is óf mondeling afgesproken is heb je toch geen poot om op te staan wettelijk? Ben benieuwd naar een bron
Verder wat reageren we hier allemaal kattig en onvolwassen. Niemand was erbij en niemand weet wat zoal TS als meneer heeft gezegd of gedaan.
Misschien dat iemand een plekje voor je weet voor de Shet. Je kan misschien nog een bevalstal benaderen. Maar een plekje bij een boer lijkt mij misschien het beste die misschien toevallig toch al een shetje heeft lopen
Kabayo schreef:[
Waar staat dat? Zolang er niks getekend is óf mondeling afgesproken is heb je toch geen poot om op te staan wettelijk? Ben benieuwd naar een bron
Verder wat reageren we hier allemaal kattig en onvolwassen. Niemand was erbij en niemand weet wat zoal TS als meneer heeft gezegd of gedaan.
Misschien dat iemand een plekje voor je weet voor de Shet. Je kan misschien nog een bevalstal benaderen. Maar een plekje bij een boer lijkt mij misschien het beste die misschien toevallig toch al een shetje heeft lopen