pluisje88 schreef:boemel schreef:Regio Achterhoek nog wel wat aanbod.
We hebben ze sinds een paar jaar aan huis.
Nou dat valt vies tegen hoor. Afgelopen najaar moest ik twee paarden verhuizen vanaf een particuliere plek maar er was letterlijk 1 plek waar ik terecht kon en dat sluit niet bepaald aan bij wat ik of mijn paarden nodig hebben. Voor mijn gevoel vraag ik niet zo veel (hele dag buiten achter een deugdelijke omheining, nacht binnen in een goed op gestrooide stal en veel hooi) maar blijkbaar is het te veel gevraagd. Geld cashen willen ze overal wel maar de paarden dan ook een goed leven bieden hoort daar dan weer niet bij helaas. Als mijn paarden gaan hemelen komt er geen andere meer tenzij ik ze aan huis kan hebben en ze alles kan geven waarvan ik vind dat ze dat nodig hebben.
Laat ik zo zeggen. De plekken die vrij zijn, zijn niet de plekken waar je wilt staan als je wilt dat je paard veel buitenkomt.
Helaas spreek ik regelmatig mensen die 4 uur naar buiten vinden, helemaal prima vinden voor hun paard.
De maatstaf is niet overal hetzelfde hè.
Er is overigens in Didam een paardenwelzijnscentrum gekomen. En daar hebben ze het echt heel goed.
De prijs is helaas niet voor iedereen weggelegd.