trailer of vrachtwagentje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:32

Je krijgt binnenkort toch ook les van coby? Lachen

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:32

Wat wil je trouwens met je paardje gaan doen? dressuur of springen of allebei Tong uitsteken

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 17:36

huh krijg ik les van coby Verward nee ik wil bij imke bartels gaan lessen als ze wat ouder is, en sterker, en als ik rond het M ofzo rijd. maar ik heb daar eigenlijk nog nooit wat over gezegt Verward maar ik wil met haar dresuur gaan rijden, ik ben nu B + 4 en heb 18 april weer een wedstrijd.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:37

Dat zei je in een vorig topic, zal wel een vergissing zijn geweest dan

edit: ik had perongeluk over het woordje 'misschien' heen gelezen, sorry! Vriendjes zijn?

Dit stukje was het:

rockey schreef:
Hoi,
ik heb les van Marieke Pijnenburg en af en toe van haar Vader Jos Pijnenburg, Marieke rijd momenteel ZZ zwaar met 1 paard en mag naar de lichte tour, ze heeft nu een 4 jarige merrie in de M2 lopen en een 7 jarige in de Z2 die gaat van de zomer naar het ZZlicht en ze de rest van haar paarden lopen nu ZZlicht. Marieke zelf lest bij Tineke Bartels

maar als ik staks mijn paard heb laat ik marieke 1 keer per week mijn paard rijden, en ga ik 1 of 2 keer per week bij haar lessen, en ik heb al contact gehad met coby en marlies van baalen en misschien ga ik daar ook lessen, maar dat moet ik nog even kijken,
groetjes

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 17:42

ik denk het Lachen

ja klopt dat stukje had ik geschreven, ik was dus toen ook van plan om bij hun te gaan lessen, en dat zou ook mogelijk zijn, maar toen had ik een 7 jarige merrie die Z2 liep, en dan zou ik meteen kunnen gaan lessen, maar die is weer verkocht, en nu heb ik een jong beest en vind ik dat nog veel te vroeg, maar ik weet dus nog niet zeker of het marlies of coby, of imke ofzo wordt, ik wil later wel een keer een trainingsweek gaan volgen bij imke, dan weet ik ook meteen weer een beetje hoe hun les geven, en anders ga ik een keer een proef les nemen bij coby of marlies

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:05

Anoukie schreef:
Marieke Pijnenburg? Nooooooit van gehoord,... Ze rijdt PSG? Eens even in mijn netwerk navragen,...

Ik heb in Tilburg aan de rand vlakbij Dongen gewoond Knipoog.

mmmm, zal eens rondkijken de volgende wedstrijd want daar zal ik haar vast tegenkomen dan denk ik he?
leuk hoor!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:07

ja dat zou goed kunnen, ze rijd met het paard Jenno

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:09

rockey schreef:
maar toen had ik een 7 jarige merrie die Z2 liep, en dan zou ik meteen kunnen gaan lessen, maar die is weer verkocht,

Waarom is die verkocht? Reed je daar zelf z2 mee? Knap zeg

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:10

He, maarb als je dan met dat paard al Z2 reed, waarom start je dit jonge paard dan in de B? Mag je dan toch ook meteen in de L1 rijden?
Zo te zien kunnen jullie dat wel aan. OK dan!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:11

Nee dat paard hadden we gekocht, dat was mijn eerste paard, was een hele mooi merrie van Indoctro X Aktion X Nimmerdor maar dat paard heeft in de wei een peesblesure opgelopen bij degene waar we haar hadden gekocht.

dit was ze:

Afbeelding

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:12

De foto kunnen we jammergenoeg niet zien

En idd, je kan cacharel dan ook wel in het L starten Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:14

nee want ik heb die merrie zelf niet naar het Z2 gereden hè, maar misschien als ik de wnp heb start ik meteen L

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:15

Oh, sorry dat dacht ik
Vind het wel verstandig dat je een jong paard hebt gekocht, die paarden die rond het Z2 lopen zijn vaak al zo doorgereden en verpest, dat je beter een jong paard zelf op kan leiden. Tenminst, ik ga er vanuit dat jij dat wel kan

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:20

Hoi,
nou eerst was de planning dat ik een wat ouder paard zou nemen die al rond het ZZ niveau was aangereden, maar toen zijn we via corne voskens gaan zoeken, en toen kwamen we bij cacharel uit, en aangezien dat dat een heel lief en jong en talentvol paard zijn hebben we haar gekocht, die 7 jarige merrie was ook een gaaf beest maar was qua beweging minder als cacharel, maar die had dus al meer ervaring, en dat was ook een heel makkelijk paard was super los door het lijf,maar helaas had ze maar gewoon goede nette bewegingen. ze heeft overigens een hele tijd bij frenk jespers op stal gestaan, en staat nu gewoon weer bij mijn vriendin op sta (waar ze ook van is)

hier nog 2 foto's van haar:

dit als 4 jarige merrie:
Afbeelding

en hier als Z merrie hier was ze 6 geloof ik
Afbeelding

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:21

Vandaar denk ik ook doe peesblessure van je vorige paard?
Was ze verreden???

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:23

neeee dit paard is alles behalve verreden, dat zou trouwens nooit voorkomen bij mijn vriendin, die paarden staan de hele dag lekker in de wei, of in de bak, en hebben zeker nog 3 keer per week vrij, en worden echt met een super los handje gereden, ze lest zelf nu bij imke voor het rabobank talentenplan, en heeft voorheen altijd bij anky gelest.

dit paard heeft in de wei heel gek gedaan, en heeft waarschijnlijk zoals de dierenarts kon zien op de scan, haar been omgezwikt.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:23

maar nu is het al weer goed, en zijn ze de training weer op aan het bouwen.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:24

Lijkt wel wat op Sjors van Anoukie....

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:25

Misschien een beetje een domme vraag, maar ga je de merrie er weer bij kopen als ze weer op haar niveau is?
Dan heb je een reserve paard, lijkt me erg handig als je straks op hoog niveau rijdt

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:27

Hoe heet je vriendin trouwens? Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:30

Mijn vriendin heeft Desiree Hoogers,
en we hadden afgesproken, dat wij verder zouden gaan kijken voor een paard, en dat als de merrie weer beter was, we haar misschien weer bij zouden kopen, zodat mijn moeder er ook eens op kon rijden, maar ik denk dat ik dat zelf niet meer wil, het is een hele leuke merrie, inmiddels ook al weer 8 en ik vind als ze een peesblesure hebben gehad, blijft het een zwakke plek, en aangezien dat paardje meestal erg fris is, is de kans wel groter dat als ze op de wei staat het weer terug kan komen, maar misschien als ik cacharel hoger in de dresuur heb lopen, we weer voor een jong paard gaan kijken, maar is allemaal nog even afwachten want ik heb het ook druk met school.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:31

En ik wil mijn school afmaken, want nu betalen mijn ouders wel alles, maar als die er straks niet meer zijn, en ik heb mijn school verknalt, kan ik de paarden wel vergeten, en als ik dan een leuk beroep heb, en goed verdien, kan ik de paarden altijd als hobby er nog bij houden.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:33

Al 8??? Dat is toch de leeftijd dat paarden pas volgroeid zijn en echt gaan presteren? tenminste, dat roept Anky altijd in clinics....

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:35

Nou, ik vind dat dan al oud, want dan zou ik ook met haar in de B weer moeten beginnen, en misschien zal het met haar wel sneller gaan, maar voor dat je weer in het Z bent...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:36

En ik wil het risico niet nemen..