Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mm maar goed dat ik een hele harde rechtse heb
Lydiia schreef:Ik ben ooit eens op een donderdag (?) ochtend geweest. Stonden om 10 uur voor de deur, en het was lekker rustig. Misschien 30 mensen gezien
My lucky day
Ik vind de ditjes en datjes die hyporama heeft altijd wel leuk, bij divoza veranderd het assortiment amper, dus dat gaat ook vervelen.
Ik heb toen nog wel heel veel leuke bodywarmertjes voor 5 gulden en zweetdekens voor 20 gulden (geen geld!!) gekocht
Javmo"]
[quote="Lydiia schreef:Ik ben ooit eens op een donderdag (?) ochtend geweest. Stonden om 10 uur voor de deur, en het was lekker rustig. Misschien 30 mensen gezien
My lucky day
Ik vind de ditjes en datjes die hyporama heeft altijd wel leuk, bij divoza veranderd het assortiment amper, dus dat gaat ook vervelen.
Ik heb toen nog wel heel veel leuke bodywarmertjes voor 5 gulden en zweetdekens voor 20 gulden (geen geld!!) gekocht

Fem007 schreef:Zijn die leren rijlaarzen van Petrie daar altijd zo goedkoop dan? Ik vind dat namelijk wel de moeite waard om voor naar Rotterdam te rijden.
elibeest schreef:De mensen die daar werken krijgen het wettelijke minimumloon of iets meer, afhankelijk van hun leeftijd en ervaring.. en daar schrot t vaak aan...
uren wachten in de rij, duwende en scheldende mensen... en dan heb je ook nog mensen die tegen de kassieres beginnen te schelden dat t zo lang duurt terwijl je daar 12 uurlang op je benen staat zonder er even achter weg te kunnen.. zonder tijd te hebben om te eten, zonder tijd te hebben om wat te drinken omdat de mensen in de rij anders nog harder gaan schelden... t is niet eerlijk.. dan werk je je helemaal t schompes en dan krijg je nog een grote bek... leuk hoor....
Assiej schreef:mijn zus en moeder zijn er vanochtend heen geweest, om 10 uur stonden ze er al, miss heb je ze nog gezien (:?) maar ik vond de dekjes erg tegenvallen... er stond in het krantje dat ze verschillende dressuur en veelzijdigheids drekjes hadden voor 9,95 per stuk, en 3 voor 25,- maar ze hadden maar een klein aantal dresuurdekjes... waarvan de helft niet goed gestikt was.... jammer...

en waren pas rond 11 uur ofzo daar, toen was het echt niet druk meer!Assiej schreef:okee dan, komt mooi uit, want ik ga(voor mn verjaardag) een kadootje uitzoeken, dus miss dat ik dan nog een mooi dekje vind