hyporama tentenkamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:02

De mensen die daar werken krijgen het wettelijke minimumloon of iets meer, afhankelijk van hun leeftijd en ervaring.. en daar schrot t vaak aan...
uren wachten in de rij, duwende en scheldende mensen... en dan heb je ook nog mensen die tegen de kassieres beginnen te schelden dat t zo lang duurt terwijl je daar 12 uurlang op je benen staat zonder er even achter weg te kunnen.. zonder tijd te hebben om te eten, zonder tijd te hebben om wat te drinken omdat de mensen in de rij anders nog harder gaan schelden... t is niet eerlijk.. dan werk je je helemaal t schompes en dan krijg je nog een grote bek... leuk hoor....

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:21

Het klinkt alsof je er zelf gewerkt hebt elibeest? Knipoog

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:24

Ja heb er 8,5 jaar gewerkt.. en nu werk ik er nog als t tentenkamp is of als ze even extra mensen nodig hebben...

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:30

Nou, als ik de reacties zo lees weet ik nog niet of ik ga. Wij moeten ook wel een eindje rijden. Weet iemand of ze toevallig ook (goedkopere) dressuurhoedjes hebben?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:47

goedkopere hoedjes vind je ook bij andere ruitersportzaken, maar ik denk dat er genoeg bokkers gaan die even voor je kunnen kijken ??
die zullen zowiezo niet zo goedkoop zijn dat ze de eerste drie dagen er allemaal doorheen vliegen !

een eind rijden kan ik iedereen afraden, het spektakel is groter dan dat het werkelijk is, vorig jaar met kerst viel het ook vies tegen , zo gaat het elke keer
ach lou en ik maken er een dagje van, gaan nog even langs wat andere ruitersportzaken, gewoon voor de lol, want eik hebben we nooit echt veel meegenomen, ja alleen wat dekjes
een paar jaar geleden was dat echt wel anders , toen kwam ik twee keer met een vol karretje de winkel uit Bloos!
nu is eik net wat ze zeggen , een paar dekjes en dekens in de uitverkoop, en de rest is gewoon net zo duur als anders hoor!

en ga zowiezo niet op woensdag, echt vorig jaar was het vreselijk!! honderden mensen binnen !
als ze slim zijn , dan zorgen ze er nu voor dat er niet meer als een bepaald aantal mensen binnen is, dus oftewel, vol is vol en dan een erin , een eruit
want echt je kunt over de koppen lopen
en sommige mensen hebben dan ook nog eens hun hond bij !!!! echt niet leuk meer
whahaa en vechten bij de kassa ja Scheve mond mm maar goed dat ik een hele harde rechtse heb Schijnheilig Knipoog

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:52

Lydiia schreef:
Ik ben ooit eens op een donderdag (?) ochtend geweest. Stonden om 10 uur voor de deur, en het was lekker rustig. Misschien 30 mensen gezien Haha!
My lucky day Knipoog
Ik vind de ditjes en datjes die hyporama heeft altijd wel leuk, bij divoza veranderd het assortiment amper, dus dat gaat ook vervelen.
Ik heb toen nog wel heel veel leuke bodywarmertjes voor 5 gulden en zweetdekens voor 20 gulden (geen geld!!) gekocht

Lydiia, hoe laat ben jij toen weggegaan?
Hoe lang is het ongeveer rijden, weet je dat nog?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:55

Vorig jaar stond ik om 9:00 voor de deur, we waren op een gegeven moment ALLEEN in de winkel. *LOL* later kwamen er nog een stuk of 3/4 bij. Geen lange wachttijden, genoeg parkeerplek, uitzoeken in een stapel dat waardrempel nog fatsoenlijk lag. Geweldig!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:41

Javmo"]
[quote="Lydiia schreef:
Ik ben ooit eens op een donderdag (?) ochtend geweest. Stonden om 10 uur voor de deur, en het was lekker rustig. Misschien 30 mensen gezien Haha!
My lucky day Knipoog
Ik vind de ditjes en datjes die hyporama heeft altijd wel leuk, bij divoza veranderd het assortiment amper, dus dat gaat ook vervelen.
Ik heb toen nog wel heel veel leuke bodywarmertjes voor 5 gulden en zweetdekens voor 20 gulden (geen geld!!) gekocht

Lydiia, hoe laat ben jij toen weggegaan?
Hoe lang is het ongeveer rijden, weet je dat nog?
[/quote]

Uhm.. is al een hele tijd geleden hoor. Volgensmij zijn we toen om half 8 weg gegaan, of 8 uur ofzo. Hyporama had een héle duidelijke routebeschrijving, en we hebben het in 1 keer gevonden.

gilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:44

ik kom denk ik ook wel hoor cynthia, kunnen we ff spulletjes voor gilian kopen Haha!

gilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:45

cinzano: cynthia krijgt idd korting, 10% en 20%

Fem007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:44

Zijn die leren rijlaarzen van Petrie daar altijd zo goedkoop dan? Ik vind dat namelijk wel de moeite waard om voor naar Rotterdam te rijden.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:26

Ik kan alleen dinsdag. Is dan alles al weg of valt het nog mee?
Tentenkampologen?

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:34

Fem007 schreef:
Zijn die leren rijlaarzen van Petrie daar altijd zo goedkoop dan? Ik vind dat namelijk wel de moeite waard om voor naar Rotterdam te rijden.

Alleen met tentenkamp. Ik heb ze er vorig jaar ook vandaan. Scheelde 40 euro met de normale prijs. En het eerste paar laarzen wat ze pakte paste ook meteen perfect! Nooit spijt van gehad.
Maar bij tentenkamp koop ik alleen afgeprijsde spullen van een merkje. Eigen merk of merkloze spullen heb ik altijd twijfelachtige gedachten bij. Vertrouw de kwaliteit niet echt daarvan.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:22

Ik ben vanmorgen geweest en zelfs om 10 uur was het al behoorlijk dringen. Toch heb ik wel mijn slag kunnen slaan!

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:25

En? Wat is het geworden?
Ik ga waarschijnlijk maandag pas. Zaterdag heb ik het te druk..

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:29

elibeest schreef:
De mensen die daar werken krijgen het wettelijke minimumloon of iets meer, afhankelijk van hun leeftijd en ervaring.. en daar schrot t vaak aan...
uren wachten in de rij, duwende en scheldende mensen... en dan heb je ook nog mensen die tegen de kassieres beginnen te schelden dat t zo lang duurt terwijl je daar 12 uurlang op je benen staat zonder er even achter weg te kunnen.. zonder tijd te hebben om te eten, zonder tijd te hebben om wat te drinken omdat de mensen in de rij anders nog harder gaan schelden... t is niet eerlijk.. dan werk je je helemaal t schompes en dan krijg je nog een grote bek... leuk hoor....

Misschien vind je het banketstaaf als ik het zeg, maar ik denk dat verkeerde leiding het probleem is bij de hele toko. De kassieres werken over het algemeen wel door, maar daar staat dan meestal ook de leider (eigenaar?). De rest van de meiden lopen een beetje te lanterfanten IMO, ze zijn iig niet goed georganiseerd bezig.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:30

Nou, wie is er vandaag geweest??

Hebben ze nog leuke, spectaculaire dingen? Of viel het tegen?

Ben heel benieuwd. Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:52

Ik ook Haha!

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:37

Kan iemand mij misschien de openingstijden geven? Heb hier geen folder bij de hand en wil er vrijdag waarschijnlijk heen. Alvast bedankt!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:39

mijn zus en moeder zijn er vanochtend heen geweest, om 10 uur stonden ze er al, miss heb je ze nog gezien (:?) maar ik vond de dekjes erg tegenvallen... er stond in het krantje dat ze verschillende dressuur en veelzijdigheids drekjes hadden voor 9,95 per stuk, en 3 voor 25,- maar ze hadden maar een klein aantal dresuurdekjes... waarvan de helft niet goed gestikt was.... jammer...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:40

er zijn meerder hyporama tentenkamp topic's. in bm staat ereen ,met openingstijden

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:58

Ok thanx, ga ik daar nog even kijken!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:02

Assiej schreef:
mijn zus en moeder zijn er vanochtend heen geweest, om 10 uur stonden ze er al, miss heb je ze nog gezien (:?) maar ik vond de dekjes erg tegenvallen... er stond in het krantje dat ze verschillende dressuur en veelzijdigheids drekjes hadden voor 9,95 per stuk, en 3 voor 25,- maar ze hadden maar een klein aantal dresuurdekjes... waarvan de helft niet goed gestikt was.... jammer...

dan hebben ze echt niet goed gekeken
later waren ze die 3 voor 25 euro aan het bijvullen , ik heb 3 hele mooie dekjes gevonden , allemaal dressuur!

okej er was wel weer een bak met rommel... die valt ooit mee, ooit tegen , nu viel ie tegen , alleen dekjes met een verkeerde naam en witte dekjes Scheve mond

wij hadden heeeel veel file gehad Boos! en waren pas rond 11 uur ofzo daar, toen was het echt niet druk meer!
en ze vullen gewoon bij ( behalve die laarzen denk ik ) elke dag, dus je hoeft nie bang te zijn dat je iets mist

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:19

okee dan, komt mooi uit, want ik ga(voor mn verjaardag) een kadootje uitzoeken, dus miss dat ik dan nog een mooi dekje vind Lachen

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:03

Assiej schreef:
okee dan, komt mooi uit, want ik ga(voor mn verjaardag) een kadootje uitzoeken, dus miss dat ik dan nog een mooi dekje vind Lachen

Die dekjes zijn altijd 9,95 hoor Knipoog

Ik ben er vandaag geweest, viel echt tegen! Heb 1 dekje voor de wedstrijden gekocht, lijnzaadolie en een zweetdeken met hals..

Ik ging gelijk uit school en me school is er een halve minuut vandaan.

Normaal heb ik wel een tasje vol maar nu