Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ttranch schreef:@Mariska hoe bevalt hij tot nu toe? Hoe vaak moet je opladen en behoudt ie power bij gebruik? Heb je het idee dat het voldoende solide is?
Mariska_28 schreef:ttranch schreef:@Mariska hoe bevalt hij tot nu toe? Hoe vaak moet je opladen en behoudt ie power bij gebruik? Heb je het idee dat het voldoende solide is?
Ben er nog steeds heel blij mee. Grootste voordeel is dat er gewoon voor 4 á 5 kruiwagens aan stront in kan. Dus in plaats van steeds op en neer lopen ben ik in 1x klaar. Accu doet het super, nu ruim 1,5 week in gebruik, elke dag ca 20 á 30 minuten (niet constant rijdend natuurlijk) en accu is nog niet eens half leeg. Dus de rijtijd die ze aangeven klopt wel aardig denk ik. Qua constructie is de metalen bak mooi stevig en onderstel is mooi solide.
Ik weet niet waar je woont maar je mag altijd komen kijken/ testen als je wil.
tjady schreef:Mooi te lezen dat hij zo goed bevalt. Op de website staat dat hij via oprijplaten op een aanhanger kan worden gereden. Ik ben benieuwd of hij ook een mesthoop kan oprijden via twee planken. Heb jij dat toevallig ook?
Mariska_28 schreef:Hij kan denk ik wel wat hebben, je moet er gewoon goed voor zorgen dat je planken gelijk en stevig liggen. Dan zie ik geen problemen. Hier net weer uitgemest, bestrating in en rond de schuilstallen en het zandstuk. Waren denk ik zeker 4 gewone kruiwagens geweest, nu in 1x klaar.
En nee, ik heb geen aandelen ofzo
Fede_Marije schreef:[ [url=m/2YX4nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8mRBJK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stille meelezer hier, wat is jullie ervaring, zijn er electrische kruiwagens die door dit soort plassen/modder kunnen rijden ?
Dreamboy schreef:FrNo schreef:Grappig, en mooie reclame voor hun.
Ik zag trouwens dat de Zipper bij Hornbach in Duitsland alleen nog online te bestellen is. Gaat hard.
Ik heb er van de week een besteld. Wordt pas half december geleverd
FrNo schreef:[ [url=m/2YX4nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8mRBJK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stille meelezer hier, wat is jullie ervaring, zijn er electrische kruiwagens die door dit soort plassen/modder kunnen rijden ?
Ik zag trouwens dat de Zipper bij Hornbach in Duitsland alleen nog online te bestellen is. Gaat hard.
JameyDL schreef:Ik weet niet heel veel over het hele topic elektrische kruiwagens maar weet wel dat Feline van Felinehoi een elektrische kruiwagen heeft van een bepaald merk en dat hij geshowed was dat hij heel goed door modder en waterplassen heen kon. Volgens mij is dit de video https://www.youtube.com/watch?v=G0fGcMOxzSg
JameyDL schreef:Ik weet niet heel veel over het hele topic elektrische kruiwagens maar weet wel dat Feline van Felinehoi een elektrische kruiwagen heeft van een bepaald merk en dat hij geshowed was dat hij heel goed door modder en waterplassen heen kon. Volgens mij is dit de video https://www.youtube.com/watch?v=G0fGcMOxzSg
Fede_Marije schreef:Dank jullie wel voor het meedenken!
Ik zit zelf inderdaad te kijken naar de pro-22 of de bravo Mobarrow. Goed om te weten dat de bravo Mobarrow equerry door de modder gaat!