Oscar schreef:Geldt dat alleen voor jou, of ook voor Winnetoe ?
Ik doe nl. m'n best om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen, maar als het enkel en alleen bedoeld is om "je eigen gelijk" te halen, dan heb ik er niet zoveel zin in.
Als er oprechte belangstelling is dan steek ik er met alle plezier tijd in, maar als het alleen te doen is om een "lekker puh-spelletje" te spelen, dan besteed ik mijn tijd ergens anders aan.
Probleem is Oscar dat ik Winnetoe al langer probeer te overtuigen dat hooi noodzakelijk is, maar ik uiteindelijk daar geen argumenten voor kan vinden. Dus zoek ik hulp op het forum. Iedereen kan natuurlijk gemakkelijk zeggen 'hooi moet', maar de argumenten daarvoor zijn niet helemaal duidelijk en de stal van winnetoe bewijst dat ook nog eens. Je noemde wel gevolgen op langere termijn, maar mijn vraag naar welke gevolgen heb je niet beantwoord, terwijl dat juist misschien het enige steekhoudende argument is om paarden wel hooi te voeren. Verder constateert winnetoe een tekort aan l-trypofaan bij haar paard en we vragen ons af of dat komt door een tekort aan hooi (overigens kun je dat ook bijvoeren als voedingssuplement).