Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koffiemok schreef:Maar waar ik meer verbaasd over ben is dat er toch 3 mensen zijn die ingevuld hebben dat ze 700 of meer betalen aan stalgeld![]()
![]()
Wat voor stallen zijn dit en waar in NL?
Dusja1 schreef:Wat staan sommige goedkoop met hun paard!
Ik heb 2 pensionklanten die voor hun shetlandpony 125,- per maand betalen. Dit is volpension. Ze staan 24/7 buiten met schuilstal. Onbeperkt hooi, inloopstal met vlas, ontwormen en hoefsmid. Alles wordt voor ze gedaan, ze hoeven alleen hun eigen pony aandacht te geven.
Mocht er een ziek worden is er altijd de mogelijkheid om ze binnen in de stal te zetten.
_Jelske schreef:Dusja1 schreef:Wat staan sommige goedkoop met hun paard!
Ik heb 2 pensionklanten die voor hun shetlandpony 125,- per maand betalen. Dit is volpension. Ze staan 24/7 buiten met schuilstal. Onbeperkt hooi, inloopstal met vlas, ontwormen en hoefsmid. Alles wordt voor ze gedaan, ze hoeven alleen hun eigen pony aandacht te geven.
Mocht er een ziek worden is er altijd de mogelijkheid om ze binnen in de stal te zetten.
Ik merk op stal dat er veel mensen een dergelijke constructie zoeken wanneer het gaat om kleine pony's. Ik vind dit echt heel riant voor wat het kost. Want het zijn wellicht kleine pony's maar het eet niet heel veel minder dan een paard maar misschien nog het belangrijkste: het is evenveel werk in mijn optiek.
Lieser schreef:koffiemok schreef:Maar waar ik meer verbaasd over ben is dat er toch 3 mensen zijn die ingevuld hebben dat ze 700 of meer betalen aan stalgeld![]()
![]()
Een stal als Pen Aubert rekent al 650 per maand, volgens mij is dat vol pension maar zonder stapmolen of buitenzetservice.
XladyX schreef:koffiemok schreef:Maar waar ik meer verbaasd over ben is dat er toch 3 mensen zijn die ingevuld hebben dat ze 700 of meer betalen aan stalgeld![]()
![]()
Klopt, ik ken Pen Aubert vrij goed en was toendertijd inderdaad €650,- incl mesten maar zonder binnen/buitenzetten. 3x3 boxen ook trouwens. Nu moet ik zeggen dat zij wel de duurste stal zijn die ik in het echt ken.