DubbelFun schreef:Als je dat ding ergens zou kunnen huren zou het leuk zijn, maar om te kopen moet je wel érg veel mollen hebben
We hadden er inderdaad erug veel

Wie weet, een buurt aanschaf
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Als je dat ding ergens zou kunnen huren zou het leuk zijn, maar om te kopen moet je wel érg veel mollen hebben
tamary schreef:Hoe gezonder je grond hoe minder gangen ze hoeven te graven voor genoeg eten. Veel molshopen en gezonde grond rijm ik dan niet zo.
Art_Ificious schreef:Wel ik heb vandaag gelezen dat planten van bomen en struiken een oplossing tegen mollen kan zijn omdat ze door de wortels niet goed meer kunnen graven.
Misschien zie je ze daarom ook niet in bossen of bij fruittelers tussen de fruitbomen.
Happinez schreef:Bomen zijn volgens mij niet de oplossing, ik woon tegen het bos met veel bomen en ook daar zitten ze![]()
Goede grond trekt inderdaad mollen aan, ik heb mijn weide nu 2 jaar bemest en de mollen zitten wel bij mij maar niet bij mijn buren , en land is direct aangrenzend
Renee1991 schreef:Hier sinds dat ik die zenders in de grond heb staan geen enkele molshoop er meer bij. Terwijl ze dagelijks actief waren. Dus voor de mensen die er weinig voor voelen de mollen echt te vangen, zie mijn eerdere posts.
Sanet schreef:Nummer 6 en 7 zijn inmiddels ook niet meer. Ik ben dus weer aan het vangen. Ze worden wel steeds kleiner. Dus blijkbaar vang ik nu babies. Ik vind het wel sneu nog steeds… maar ik stamp de molshopen ook dicht. Soms zak ik wel 10cm weg in zo’n gat. Echt niet tof.