Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jelske schreef:Uit eigen ervaring kan ik je meegeven dat het bijzonder interessant is om Marktplaats in de gaten te houden (zoekopdracht opslaan in de app bijvoorbeeld, zodat je meldingen krijgt). Ik heb in december een dubbele, stalen, zadelkast opgehaald, met reservesleuteltje, voor €50.
elinedeau95 schreef:Even een schopje, heeft iemand recente ervaring met woodandplay? Was aan het zoeken en kwam op dit topic. Ken iemand die er heel blij mee is maar zie ook zo veel negatieve verhalen.
Kimmie25501 schreef:Ondertussen heb ik al een tijdje een kast! Idd een goedkope. Wel een beetje jammer dat al m’n tuig erin is gaan schimmelen, maar ik heb het nu schoongemaakt, ga m’n kast nog uitsoppen en wil er een vochtvreter in zetten. Dan komt het vast helemaal goed
pillow schreef:Kimmie25501 schreef:Ondertussen heb ik al een tijdje een kast! Idd een goedkope. Wel een beetje jammer dat al m’n tuig erin is gaan schimmelen, maar ik heb het nu schoongemaakt, ga m’n kast nog uitsoppen en wil er een vochtvreter in zetten. Dan komt het vast helemaal goed
Je moet zorgen dat het kan ventileren, dus een paar luchtroosters er in of hier en daar gaatjes boren.
pillow schreef:Kimmie25501 schreef:Ondertussen heb ik al een tijdje een kast! Idd een goedkope. Wel een beetje jammer dat al m’n tuig erin is gaan schimmelen, maar ik heb het nu schoongemaakt, ga m’n kast nog uitsoppen en wil er een vochtvreter in zetten. Dan komt het vast helemaal goed
Je moet zorgen dat het kan ventileren, dus een paar luchtroosters er in of hier en daar gaatjes boren.
DubbelFun schreef:Wat is 'Action'kwaliteit ??
Ik heb mijn linnenkast op deze wielen van de Action staan https://www.action.com/nl-nl/p/zwenkwiel/ (al een jaar of 6) en die doen het nog prima.
De grootte van de wielen moet wel passen bij het uiteindelijke gewicht van de kast natuurlijk!