Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik had gelukkig de teugels vast dus hij bleef bij me.. het deed echt veel pijn want ik was bovenop mijn onderrug geklapt
na even gejankt en gevloekt te hebben ben ik weer opgestapt.. ja moest toch naar huis.. en heb heel dapper mijn rit afgemaakt en hij heeft het daarna nog zo´n 6 x geprobeerd om me eraf te bokken
Hij was heel erg vervelend en gek.
op een gegeven moment komt mijn vechtlust weer naar boven en denk ik: denk maar niet dat je mij klein krijgt.. klein monster
Ik ben best wel eens bang ja want Omar kan heel erg heftig zijn, zoals gisteren ook weer buiten... maar ik zet me altijd over mijn angst heen en probeer dan ook ontspannen te gaan zitten en dan gaat het allemaal wel weer gelukkig.
) De eerste keer had ik mijn rug zwaar gekneust en zat ik er toen het een beetje genezen was direct weer op. Het vertrouwen was toen echter nog niet optimaal. De tweede keer dat er afviel kwam ik onder haar terecht en daar hield ik twee hele grote schuurwonden aan over. (van haar hoeven die tegen meaan kletsten) Na die val ben ik wel een hele tijd bang geweest. Uiteindelijk ben ik verhuist naar een andere stal waar ik weer helemaal opnieuw ben begonnen. Dit heeft mij erg goed gedaan en inmiddels ben ik niet meer bang
Tenminste zolang ik niks ergs heb.
) om allerlei redenen van diverse paarden getuimeld. en vond dat eigenlijk de normáálste zaak van de wereld, het hoorde er min of meer bij, ik werd er ook niet bang van.
.
. ik heb er me, omdat ik dat wegens bakranden en ongebalanceerd paardje veel te gevaarlijk vond, 7 keer af laten vallen. vond het toen eigenlijk ook nog helemaal niets bijzonders, had me wel bezeerd, maar het viel nog mee.
. tot overmaat van ramp maak ik enkele maanden terug op een buitenrit een onschuldige val, paardje raakt mijn arm met een voorbeen, arm gebroken, en wat erger is, mijn portie moed die ik nog had érnstig gekneusd.....
.
mocht ik daar afvallen dan zal ze dat nooit kwaadwillig gedaan hebben!
ik ben een aantal jaar geleden heel hard van een pony afgevallen (2 keer) en sindsdien ben ik een heel stuk voorzichtiger.. Sprite schreef:Bij het ouder worden wordt je vanzelf voorzichtiger, want je herstelt niet meer zo makkelijk van een val als wanneer je jonger bent.

(Vind ik ZO jammer)