Paard nachtje in de tuin?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-22 23:59

Art_Ificious schreef:
Darliiing7 schreef:

Oei, hier in Belgisch Limburg heeft het helaas amper geregend de afgelopen dagen/weken :9 hier is het al een 2-3-tal weken zonnig en droog en tussen de 10 en 20 graden :P

Hebben het gisteren en vandaag toch een paar uurtjes geprobeerd en hij vind het dus echt geweldig :9
Alleen ´s avonds gaat ie wel de winterpaddock op zodat hij wel zijn schuilstal heeft voor het geval het zou gaan regenen of koud worden :P
waar zit jij dan want ik ben van Belgisch Limburg en heb echt wel regen gehad (zelfs natte sneeuw en hagel) voorbije week. (week van 4 tot 10 april)

Vraag me wel af of je gewoon wilt horen "ja het kan" ipv andere adviezen te aanvaarden. Na die week regen die er écht wel geweest is in Belgisch Limburg, kan de al bemeste wei prima gebruikt worden. Die van mij staan sinds gisteren ook op de weides die 2 weken geleden bemest zijn geweest.

Wij zitten in Maasmechelen, hebben toch echt maar 2 dagen met lichte regenbuien gehad. Volgens de boer die is komen bemesten dus echt niet voldoende regen om ze al terug op de weide te laten...
Heb hem eerst een paar dagen op de zandpaddock gezet, maar daar was ie zo enorm ongelukkig dat ik het toch maar heb geprobeerd.
Het is ook maar voor 1 keer, want tegen volgend jaar is onze 3e weide/paddock helemaal afgemaakt en kunnen ze daarop staan als er bemest wordt :9
Heeft niets te maken met wat ik wil horen, krijg enkel opmerkingen og de tuin niet te klein is, er niks giftig staat,... en dat is niet zo, dus dan mag ik dat toch ook gewoon laten weten?
Was de tuin nu te klein, het gras te giftig, de weg door huis te gevaarlijk,... dan had ik het heus niet gedaan. Maar aangezien er eigenlijk geen negatieve punten waren (het is weidegras, even groot als zijn eigen weide, geen gladde grond waar ie over moet,...) waar ik rekening mee moest houden kon het dus gewoon ;)

xsensibel schreef:
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je paard in je huis! Lijkt me echt té leuk, dat wilde iedereen toch vroeger. Net als pippi langkous :Y)

Hahaha, ikzelf heb er helaas geen foto´s van genomen, de buurjongen wel. Zal hem morgen eens vragen om de foto´s door te sturen :9
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-04-22 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 20:15

xsensibel schreef:
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je paard in je huis! Lijkt me echt té leuk, dat wilde iedereen toch vroeger. Net als pippi langkous :Y)

Afbeelding

Hier is ie dan, in de hal van de woning xD

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:18

Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang :)ddd

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Paard nachtje in de tuin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:51

Haha. Leuke foto :)

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 23:39

AaronYve schreef:
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang :)ddd

Jaaaa, die begonnen ik en de buren dus ook meteen te zingen!! :9

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 23:39

DuoPenotti schreef:
Haha. Leuke foto :)