Argwanend door liegende pennymeisjes...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:08

Ikke wil ook geheim agent worden Tong uitsteken
Amethyst 0012,3
En dan richt ik mijn paard af tot officiele anti-penny-pardate-paard Tong uitsteken

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:08

Alane"]
[quote="Yessy"][quote="Alane schreef:
dan moeten we maar een boktpolitie oprichten, incl patrouilles om de pennyleugenaars en het komt door een ander op te speuren

ik ben dan Blond, Alane Blond 0013,5

in het "ken jij deze persoon voor je" ofzoiets topic hadden we het net over de boktmafia en boktpolitie, ik was mafiakoerier dus tegenstander van de politie, en dat zal ik altijd blijven Tong uitsteken
[/quote]

heb al op de knop gedrukt..... AfbeeldingAfbeelding
[/quote]
aw wat ben jij een **** Tong uitsteken
ik was serieus lid van de boktmafia dus

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:09

Fellor schreef:
Waarom loopt dit dus uit op weer zo'n topic waar dit topic over gaat. Dit soort posts zijn leuk voor de huiskamer, maar behoorlijkk storend in kamers waar mensen iets serieus over paarden willen lezen.

hmm je hebt gelijk, sorry Bloos

vanaf nu alleen nog on-topic OK dan!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:10

toch heeft fellor gelijk
(laatste post vorige pagina)

ik zou het wel een idee vinden, een speciale mod voor onzinnige berichten... een reservemod ofzo... maar dat is al eerder geopperd.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:12

misschien begint dit topic iets voor FZ te worden, maar dan moeten die SC berichten er even tussenuit...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:16

ponyzotje schreef:
toch heeft fellor gelijk
(laatste post vorige pagina)

ik zou het wel een idee vinden, een speciale mod voor onzinnige berichten... een reservemod ofzo... maar dat is al eerder geopperd.

kijk dat bedoelde ik nu...
ik was/ben serieus...het komt gewoon door de manier van schrijven...

het verschil tussen dit topic en de pennymeisjes die liegen is...dat hier niet gelogen wordt...hooguit een beetje fantasie.

Maar je kunt aan die personen niets doen..hooguit betrappen en erop aanspreken maar de die-hards gaan een poosje later zo weer opnieuw hun geluk beproeven (waarbij het vervelende is dat wanneer andere bokkers er op geattendeerd worden ze gelijk boos worden, je moet niet qantrouwen en blablabla)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:17

en het allervervelendste is, je kan ze bannen en alles, maar ze maken een nieuwe account en voor je erachter bent dat zij het zijn ben je weer 5 topics verder...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:19

Yessy schreef:
en het allervervelendste is, je kan ze bannen en alles, maar ze maken een nieuwe account en voor je erachter bent dat zij het zijn ben je weer 5 topics verder...

conclusie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:19

En vergeet dipsulvymo oftewel peopie niet *zucht* zie wel of niet erg topic bij vraag maar raak.... Da';s ook erg hoor

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:20

Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:21

Alane"]
[quote="Yessy schreef:

conclusie?
[/quote]
weet niet... maar het is moeilijk ze weg te krijgen, en weg te houden vooral...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:22

Sanex, val ik onder 'jong mens' of onder 'betrouwbare bokker' hoop tot het laatste, want erger me ook dood aan de penny's

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:22

wat als je het dan mis hebt? je weet immers nooit of er nu gelogen wordt of niet...

een groot forum is lastig he Verward

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:23

Ik vind het zoooo irritant, En het ergste is dat jonge bokkers van dit soosrt mensen denken te kunnen leren......... ik kom er overheen met mijn lompe opmerkingen en ik heb het gedaan.........

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:24

xKatleentjex schreef:
Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.

maar dan ben je allereerst al wel een bladzijde of 2 verder voor je het echt 100 % zeker weet....en veel bokkers die reageren lezen niet alle reacties eerst.....

Yessy

gijsenkim schreef:
Ik vind het zoooo irritant, En het ergste is dat jonge bokkers van dit soosrt mensen denken te kunnen leren......... ik kom er overheen met mijn lompe opmerkingen en ik heb het gedaan.........

omdat jij niet zegt wat mensen willen horen soms... en voor jonge mensen is dat soms moeilijk, maar ik heb liever iemand die me de grond in boort en waar ik mn leven lang profijt van heb dan een verzonnen verhaaltje waar ik niets mee opschiet...

ponyzotje

zoals in dat topic van camaro : eerste rijfoto's... ik bedoel iedereen ziet dat ze heel hard aan dat passoabit (laagste gaatje) moet trekken om het horizontaal te krijgen (nog even per email gecheckt), nog worden we afgeblaft. stel een jong persoon leest dat, denkt oh mooi bit... gaan we Verward

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:27

gijsenkim schreef:

is het mischien handig om minder lomp te reageren....er zijn meer manieren om hetzelfde te vertellen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:29

Ik zou wel willen alane.......... ik zou best sociaal beter onderlegd willen zijn..........

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:29

ponyzotje schreef:
zoals in dat topic van camaro : eerste rijfoto's... ik bedoel iedereen ziet dat ze heel hard aan dat passoabit (laagste gaatje) moet trekken om het horizontaal te krijgen (nog even per email gecheckt), nog worden we afgeblaft. stel een jong persoon leest dat, denkt oh mooi bit... gaan we Verward

maar daar heb je ook nog eerst een ruitersportzaak tussen zitten he....
en een instructeur.....mijn dochter kijkt ook wel eens op bokt...
maar die let niet gelijk op dat soort details....en die hoeft het ook niet in haar hoofd te halen om er een ander bit in te hangen...daar zijn ouders dus ook nog een keertje voor bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:31

Alane"]
[quote="gijsenkim schreef:

is het mischien handig om minder lomp te reageren....er zijn meer manieren om hetzelfde te vertellen Haha!
[/quote]

Geef toe ze heeft gelijk.Ik kan de direktheid van Gijsenkim meestal wel waarderen. Maar vind dat jonge mensen niet gegenaraliseerd moeten wordden als moet n nog leren.

1 iedereen moet leren
2 Ik ben 16, maar rij 11 jaar en denk dat er mensen zijn boven mijn leeftijd die nog veeeeeeel meer te leren hebben.

Maar goed, gelukkig heb ik wel altijd het idee serieus te worden genomen. Allen krijg je bij rijtechnisch nog wel eens een opmerking van, hoe kan jij dat nou weten ofzo.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:31

gijsenkim schreef:
Ik zou wel willen alane.......... ik zou best sociaal beter onderlegd willen zijn..........

dat heeft niets met sociaal onderlegd te zijn te maken (is dat normaal nederlands?)
Eerder met nadenken voor je iets opschrijft. En dan nadenken of jezelf zo'n soort antwoord prettig zou vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:33

Volgens mij is dat zo'n beetje een stuk sociaalheid, je in kunnen leven in anderen, haha. Maar goed, ik bedoel, ze zegt wat ze dnekt zonder mensen persoonlijk te beledigen, maar dwalen weer erg af als je het mij vraagt (niet erg verder hoor, maar komt er weer een slotje)

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:34

Citaat:

Vink een goed idee OK dan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:36

Ik ga met bokkers om zoals ik met de paarden omga......... ik denk daar niet over na. Ik krijg ook best een hoop kritiek over me heen, geloof me!

En om het goed te maken zeg ik dan maar. Paarden denken ook niet na, die reageren instinktief Haha!