Amethyst 0012,3
En dan richt ik mijn paard af tot officiele anti-penny-pardate-paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alane"]
[quote="Yessy"][quote="Alane schreef:dan moeten we maar een boktpolitie oprichten, incl patrouilles om de pennyleugenaars en het komt door een ander op te speuren![]()
ik ben dan Blond, Alane Blond 0013,5
ponyzotje schreef:toch heeft fellor gelijk
(laatste post vorige pagina)
ik zou het wel een idee vinden, een speciale mod voor onzinnige berichten... een reservemod ofzo... maar dat is al eerder geopperd.
xKatleentjex schreef:Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.
gijsenkim schreef:Ik vind het zoooo irritant, En het ergste is dat jonge bokkers van dit soosrt mensen denken te kunnen leren......... ik kom er overheen met mijn lompe opmerkingen en ik heb het gedaan.........
gijsenkim schreef:Ik vind het zoooo irritant, En het ergste is dat jonge bokkers van dit soosrt mensen denken te kunnen leren......... ik kom er overheen met mijn lompe opmerkingen en ik heb het gedaan.........
ponyzotje schreef:zoals in dat topic van camaro : eerste rijfoto's... ik bedoel iedereen ziet dat ze heel hard aan dat passoabit (laagste gaatje) moet trekken om het horizontaal te krijgen (nog even per email gecheckt), nog worden we afgeblaft. stel een jong persoon leest dat, denkt oh mooi bit... gaan we
Alane"]
[quote="gijsenkim schreef:Ik vind het zoooo irritant, En het ergste is dat jonge bokkers van dit soosrt mensen denken te kunnen leren......... ik kom er overheen met mijn lompe opmerkingen en ik heb het gedaan.........
gijsenkim schreef:Ik zou wel willen alane.......... ik zou best sociaal beter onderlegd willen zijn..........
Citaat:Het enige wat zou kunnen helpen, maar dan moet heel bokt wel meewerken, is de topics compleet negeren en niets posten als het zo een belachelijk onderwerp is of de TS is betrapt op leugens. Dan zakken de topics gewoon naar beneden en is het niet intressant als niemand komt zagen over weer een pennymeid bij.
Vink een goed idee![]()