Pablo is echt al helemaal vriendjes met Spoek en zoekt hem ook geregeld op, om samen van een hooinet te eten
  Pablo is echt al helemaal vriendjes met Spoek en zoekt hem ook geregeld op, om samen van een hooinet te eten   
 Dit was gisteren

Gisteravond hadden Diablo en ik een fotoshoot, dus bleven Pablo en Spoek alleen achter. Dit is helemaal goed gegaan, hoewel Pablo wel weer blij was dat Diablo terug was, aan zijn gehinnik te horen
 Volgende week zondag gaat Diablo een hele dag mee op pad naar een evenement. Ik ben blij dat er nu een derde pony is, zodat Pablo niet alleen achter hoeft te blijven. Dit ging wel altijd goed en na een rondje rennen en hinniken, ging hij daarna rustig eten of naar het paard aan de overkant kijken
 Volgende week zondag gaat Diablo een hele dag mee op pad naar een evenement. Ik ben blij dat er nu een derde pony is, zodat Pablo niet alleen achter hoeft te blijven. Dit ging wel altijd goed en na een rondje rennen en hinniken, ging hij daarna rustig eten of naar het paard aan de overkant kijken 
Deze foto is gisteravond gemaakt door Forever Pictures/Olga W op fb

Geplaatst
               Geplaatst  

Gisteren had ik er eindelijk alle tijd voor
 Gisteren had ik er eindelijk alle tijd voor   Op stal heb ik echt een heel stuk meer structuur, dan wat ik thuis heb... Of laat ik zeggen: Thuis huishouden staat niet eens op mijn prioriteiten lijst
 Op stal heb ik echt een heel stuk meer structuur, dan wat ik thuis heb... Of laat ik zeggen: Thuis huishouden staat niet eens op mijn prioriteiten lijst   

Maar geen bericht is goed bericht zou ik maar zeggen
  Maar geen bericht is goed bericht zou ik maar zeggen  

Maarja, dat is het risico van kippen buiten houden in het buitengebied. De kippen die er nu nog zijn, doen het echt heel goed. We worden doodgegooid met eieren
 Maarja, dat is het risico van kippen buiten houden in het buitengebied. De kippen die er nu nog zijn, doen het echt heel goed. We worden doodgegooid met eieren