. Maar bij de volwassenen is dat nog erger, dus houd ik het wel bij de kinderen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zep schreef:zolang je er niet je geld mee hoeft te verdienen gaat het er vooral om dat jij je goed voelt bij hoe je zelf in je vel zit. Tegen de tijd dat het er wel echt toe doet moet je zo hard werken en heb je zo weinig geld om eten te kopen dat je vanzelf wel dun wordt
) Kort om het is een klein tankje en toevallig ben ik dat ook. Het is mijn bijrijdpaard en ik heb echt bewust gekozen om naar een paard te zoeken wat mijn gewicht aankan. Ik weeg meer dan honderd kilo en dat heb ik ook altijd gemeld aan de eigenaren van een paard (immers zij weten wat het paard kan als het goed is). Gelukkig is dat nu geen probleem. Bijkomend voordeel is voor mij dat ik door het rijden juist ben gaan afvallen 

En als je mooi stil kan zitten op je paard is daar ook niet zoveel mis mee, 't lijkt me alleen een beetje een nadeel voor jezelf.
Lenn schreef:hahaha wat is dit nou weer, denk je nou echt dat iemand 'ja' gaat stemmen?

. Anoukie"]
[quote="Lenn schreef:hahaha wat is dit nou weer, denk je nou echt dat iemand 'ja' gaat stemmen?

.
(nee, schiet je niet neer), maar ik begrijp het niet zo goed denk ik. Dom ikke zal maar zeggen
Kan je het nog verder toelichten? Cinzano schreef:Ik vind het een super mooi gezicht als een slanke ruiter op een slank gebouwd paard zit, maar zit diezelfde ruiter op een grof gebouwd paard ziet het er niet uit! (en andersom dus ook)
Het is dus sterk afhankelijk van de combinatie.
Ik vind dus dat je niet slank hoeft te zijn om paard te kunnen rijden, maar vind het het mooiste als paard en ruiter goed bij elkaar passen qua bouw, snappie
Sommige combi's gaan nou beter dan andere combi's. Dat is nou eenmaal zo. 
LovingTweety"]
[quote="Cinzano schreef:Ik vind het een super mooi gezicht als een slanke ruiter op een slank gebouwd paard zit, maar zit diezelfde ruiter op een grof gebouwd paard ziet het er niet uit! (en andersom dus ook)
Het is dus sterk afhankelijk van de combinatie.
Ik vind dus dat je niet slank hoeft te zijn om paard te kunnen rijden, maar vind het het mooiste als paard en ruiter goed bij elkaar passen qua bouw, snappie
Sommige combi's gaan nou beter dan andere combi's. Dat is nou eenmaal zo.
Citaat:Bij (bijna)alle sporten is het toch zo dat je een goede conditie moet hebben enzo
) maar ik heb een prima conditie hoor!Citaat:Niet gemeen bedoeld, maar als ik over het algemeen naar paardenmensen kijken zijn het echt hele doorsnee mensen en absoluut geen dunnertjes, maar eerder dikkertjes
wat doe ik mezelf aan.........niet meer uithongeren dus! Anoukie"]
[quote="Lenn schreef:hahaha wat is dit nou weer, denk je nou echt dat iemand 'ja' gaat stemmen?

.
Het behoort wel ja, maar dat is altijd. Willekes"]
[quote="Anoukie"][quote="Lenn schreef:hahaha wat is dit nou weer, denk je nou echt dat iemand 'ja' gaat stemmen?

.
(nee, schiet je niet neer), maar ik begrijp het niet zo goed denk ik. Dom ikke zal maar zeggen
Kan je het nog verder toelichten?
. Bedankt voor het compliment van mijn profiel
.