Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anonyme schreef:dit kon daar wel, er waren meerdere mensen die ponys hadden met graasmasker. Als het niet kan is het een ander verhaal. Net als supplementen geven, als je ja zegt is het ja. En niet stiekem nee. En als een stalmanager zegt ze krijgen onbeperkt hooi dan moeten ze dat ook geven, onbeperkt is niet 3x dag. Dit heb ik dus op meerdere stallen meegemaakt nu. Ik wil graag weten waar ik naar moet zoeken en idd als het niet in mijn budget past houd het op, al heb ik nu op deze stal ook aangegeven ik wil best meer betalen maar ik mis een open gesprek wat wel en niet kan enzo. Ik krijg geen antwoorden.
_Reneee schreef:anonyme schreef:Aan huis?
Nee ik weet het dus ook niet.
Kan wel janken.
Ik wil mijn verantwoordelijkheid nemen en voor het dier zorgen maar het lukt me niet.
Nee ik huur een stal, wei & bak bij iemand aan huis. Voor mij perfect, al is het wel veel werk.
GDG schreef:Gini schreef:Waarom evolueert dit topic dan in 3 pagina's van stalhouders doen aan belastingontduiking naar ik denk eraan mijn paard weg te geven? Wat is nu het eigenlijke issue, de absolute kern van het probleem?
Dat stond al in de OP hoor.
_Reneee schreef:anonyme schreef:Aan huis?
Nee ik weet het dus ook niet.
Kan wel janken.
Ik wil mijn verantwoordelijkheid nemen en voor het dier zorgen maar het lukt me niet.
Nee ik huur een stal, wei & bak bij iemand aan huis. Voor mij perfect, al is het wel veel werk.
pillow schreef:Je hebt de pony nu een jaar en drie maanden. Je hebt nu drie stallen gehad waarvan de laatste nog maar een maand ofzo. Jij legt tips die mensen jou geven uit als bemoeienis. Eerlijk gezegd krijg ik een beetje de indruk (ook uit jou andere topics) dat jij zeer weinig ervaring met paarden hebt. Maar kennelijk weet je wel alles beter en doet of zegt niemand iets naar je zin. Is het niet beter dat je iets zoekt waar je alles zelf kunt doen en geen "bemoeienis" van anderen hebt. En heb je de pony nu getest waaruit is gebleken dat hij echt PSSM 1 heeft of is dat een aanname na de tips die je op bokt hebt gekregen.
Wolfwomen schreef:pillow schreef:Je hebt de pony nu een jaar en drie maanden. Je hebt nu drie stallen gehad waarvan de laatste nog maar een maand ofzo. Jij legt tips die mensen jou geven uit als bemoeienis. Eerlijk gezegd krijg ik een beetje de indruk (ook uit jou andere topics) dat jij zeer weinig ervaring met paarden hebt. Maar kennelijk weet je wel alles beter en doet of zegt niemand iets naar je zin. Is het niet beter dat je iets zoekt waar je alles zelf kunt doen en geen "bemoeienis" van anderen hebt. En heb je de pony nu getest waaruit is gebleken dat hij echt PSSM 1 heeft of is dat een aanname na de tips die je op bokt hebt gekregen.
Hoe kan je uit een forum opmaken dat iemand weinig ervaring met paarden heeft. Zeg je zoiets dan mag je er wel even heel goed bij onderbouwen waarom jij dat denkt. Ook je reactie over PSSM1 mag je wel even onderbouwen. Dit komt negatief over en TS heeft er ook nog eens niks aan omdat ze hier niet van kan leren.
TS je hebt mij gequote maar ik zie geen reactie?
Wolfwomen schreef:Zonder goede onderbouwing heeft het geen zin hier te reageren Pillow, dat weet zelfs een klein kind.
Dit is respectloos naar TS
pillow schreef:Wolfwomen schreef:Zonder goede onderbouwing heeft het geen zin hier te reageren Pillow, dat weet zelfs een klein kind.
Dit is respectloos naar TS
Jij je zin ik zal het onderbouwen. TS heeft de vraag gesteld over het feit dat de pony stijf was en moeilijk kon op staan. Daar heeft iemand getipt of het m.s. PSSM is. TS heeft nooit gereageerd of ze hierop getest is en nu komt hier naar voren dat ze het heeft. Dus vandaar mijn vraag of ze getest is.
De pony heeft 3 verschillende stallen gehad waarvan de laatste verhuizing in september.
TS heeft een topic over het feit dat de pony gaat rollen tijdens longeren en vraagt hoe dit op te lossen. Heeft hierin geen ervaring. Dus hoe ervaren ben je dan uberhaupt met paarden?