nine1987 schreef:Nou inderdaad, ik sta hier, gezien de omstandigheden, best wel van te kijken eigenlijk.Of TS bericht heeft gekregen of niet.. TS heeft duidelijk verzocht dit topic te sluiten.. Waarom wordt hier geen gehoor aan gegeven?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ailill schreef:nine1987 schreef:Nou inderdaad, ik sta hier, gezien de omstandigheden, best wel van te kijken eigenlijk.Of TS bericht heeft gekregen of niet.. TS heeft duidelijk verzocht dit topic te sluiten.. Waarom wordt hier geen gehoor aan gegeven?
Ponylove22 schreef:SLOTJE ER OP REAGEREN KAN NIET MEER WAAROM WORD HIET GEEN GEHOOR AANN GEGEVEN
Jilletje schreef:En wat heeft dat met mijn leeftijd te maken dan?
Ik zie gewoon een rel account hoor
Ponylove22 schreef:Percy schreef:omdat als ik het antwoord niet heb gevondne het niet nodig vind om het topci open te houden dus modjes alsjeblieft sluit dezeEn waarom zouden mensen niet meer mogen reageren? Dit is best een actueel onderwerp.
We zullen moeten leren omgaan met de wolven in de omgeving.
Ponylove22 schreef:Jilletje schreef:Heeft ze zelf haar berichten verwijderd of is er weer een mod aan het snoeien geweest zonder dit te vertellen???
Valt me mee dat TS nog geen ban heeft gehad
Een ban mogen ze niet zomaar geven en de ts is al gestopt met bokt
Ponylove22 schreef:Jilletje schreef:Heeft ze zelf haar berichten verwijderd of is er weer een mod aan het snoeien geweest zonder dit te vertellen???
Valt me mee dat TS nog geen ban heeft gehad
Een ban mogen ze niet zomaar geven en de ts is al gestopt met bokt