Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
friesam schreef:Heb een spuitbus gebruikt die een soort witte verf op de vacht spuit en Photoshop
[ [url=m/6eiFtI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/APy7xs.png]Afbeelding[/url] ]
Zal de foto’s ook even delen
Safiy93 schreef:friesam schreef:Heb een spuitbus gebruikt die een soort witte verf op de vacht spuit en Photoshop
[ [url=m/6eiFtI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/APy7xs.png]Afbeelding[/url] ]
Zal de foto’s ook even delen
Heel gaaf zijn die foto’s geworden! Mooi hoor, en wit!![]()
Ik heb een vliegenschimmel dus vraag me af of dat mooi is zo’n spuitbus. Welke had jij?
idsie schreef:Ik heb op een dressuurstal gewerkt en daar heb ik geleerd dat je alles weer wit krijgt met betadine scrub. En het is ook helemaal niet slecht voor het paard!
genja schreef:idsie schreef:Ik heb op een dressuurstal gewerkt en daar heb ik geleerd dat je alles weer wit krijgt met betadine scrub. En het is ook helemaal niet slecht voor het paard!
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je af en toe wast is het inderdaad niet zo slecht .
Maar als het een wedstrijd paard is en je moet iedere weer of vaker wassen zou dit niet mijn 1e keus zijn . Is een behoorlijke heftige shampoo die we echt iets met de huis doet.
Dan zou ik toch voor een iets neutralere shampoo kiezen
Safiy93 schreef:idsie schreef:Ik heb op een dressuurstal gewerkt en daar heb ik geleerd dat je alles weer wit krijgt met betadine scrub. En het is ook helemaal niet slecht voor het paard!
Ook al geprobeerd! En voor de rest van t paard is het topspul maar die éne vlek....... grrr