Schimmel wordt niet schoon zaterdag fotoshoot

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Safiy93

Re: Schimmel wordt niet schoon zaterdag fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:53

Ik ben specifiek benieuwd of iemand iets heeft voor al ingetrokken gelige vlekken. Dat van dat bijhouden snap ik, dat doe ik ook namelijk. Al die middelen die ik probeer helpen alleen dus niet tegen de al ingetrokken vlek.

IrishDraught

Re: Schimmel wordt niet schoon zaterdag fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 15:19

Heb een spuitbus gebruikt die een soort witte verf op de vacht spuit en Photoshop
Afbeelding
Afbeelding

Zal de foto’s ook even delen

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:34

friesam schreef:
Heb een spuitbus gebruikt die een soort witte verf op de vacht spuit en Photoshop
[ [url=m/6eiFtI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/APy7xs.png]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf zijn die foto’s geworden! Mooi hoor, en wit! *\o/*

Ik heb een vliegenschimmel dus vraag me af of dat mooi is zo’n spuitbus. Welke had jij?

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 19:07

Safiy93 schreef:
friesam schreef:
[ [url=m/6eiFtI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/APy7xs.png]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf zijn die foto’s geworden! Mooi hoor, en wit! *\o/*

Ik heb een vliegenschimmel dus vraag me af of dat mooi is zo’n spuitbus. Welke had jij?

Dank je!

Nee paard wordt egaal wit door spuitbus

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:15

Oo dat ziet er dan ook raar uit bij een vliegenschimmel :')

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:29

Ik heb op een dressuurstal gewerkt en daar heb ik geleerd dat je alles weer wit krijgt met betadine scrub. En het is ook helemaal niet slecht voor het paard!

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:12

idsie schreef:
Ik heb op een dressuurstal gewerkt en daar heb ik geleerd dat je alles weer wit krijgt met betadine scrub. En het is ook helemaal niet slecht voor het paard!

Ook al geprobeerd! En voor de rest van t paard is het topspul maar die éne vlek....... grrr :')

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:17

idsie schreef:

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je af en toe wast is het inderdaad niet zo slecht .
Maar als het een wedstrijd paard is en je moet iedere weer of vaker wassen zou dit niet mijn 1e keus zijn . Is een behoorlijke heftige shampoo die we echt iets met de huis doet.
Dan zou ik toch voor een iets neutralere shampoo kiezen

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:32

genja schreef:
idsie schreef:

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je af en toe wast is het inderdaad niet zo slecht .
Maar als het een wedstrijd paard is en je moet iedere weer of vaker wassen zou dit niet mijn 1e keus zijn . Is een behoorlijke heftige shampoo die we echt iets met de huis doet.
Dan zou ik toch voor een iets neutralere shampoo kiezen

Volgens mij heb ik ook niet gezegd dat je je paard er regelmatig mee moet wassen ;), het gaat om het wegkrijgen van vlekken.

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:33

Safiy93 schreef:
idsie schreef:

Ook al geprobeerd! En voor de rest van t paard is het topspul maar die éne vlek....... grrr :')

Echt super jammer dan weer dan weet ik ook echt niets meer.