Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)AmoorM schreef:in het noorden is het de helft van wat er in de regio Amsterdam of bijv. Randstad word gevraagd.. wij hebben klanten die hier in het noorden hun paard zetten vanwege de prijs. Die zijn wel vaak geblesseerd of mogen met pensioen.Ziet er erg mooi uit!
Maar ben ik de enige die het erg duur vind? Vooral die 405(was het?) allamachtig zeg!Hier betaal je voor all in 225 - 250 in de regio.
Wordt dat zand in de paddock niet één en al blub met de regen? Kunnen eigenaren hun paarden zo pakken op te rijden bijv?
Een mooi project in ieder geval!
bliksemflits schreef:Ruitje, als je dat krachtvoer-systeem wat Iriscope noemt is wilt bekijken, kan je een stukje rijden naar Stal Hilverzicht in Hilversum. Daar gebruiken ze dat systeem om krachtvoer per paard te geven!
Firegirl schreef:bliksemflits schreef:Ruitje, als je dat krachtvoer-systeem wat Iriscope noemt is wilt bekijken, kan je een stukje rijden naar Stal Hilverzicht in Hilversum. Daar gebruiken ze dat systeem om krachtvoer per paard te geven!
Dat systeem gebruiken ze in de opfok van mijn jaarling ook, al zijn het dan gewoon emmertjes met een touwtje. Hebben ze erg gauw door hoe dat werkt.

. Het werkt heel makkelijk, maar kost wel weer tijd natuurlijk, ook om de emmers te vullen.
! Wel fijn dat er hier al een aantal ervaringen gedeeld worden, dat scheelt. Ik ben niet zo fan van die voerstations, lees daar toch wel wat nare ervaringen mee maar heb mij er eerlijk gezegd nog niet genoeg in verdiept om een goed oordeel te geven.
.
!
) En er waren meer ruinen aangemeld dan merries. Inmiddels ook 7 merries aangemeld
. Maar we willen nu eerst graag van deze groep leren voor we meteen iets ombouwen voor merries
.
.
. We willen het aankijken, als we inderdaad tonnetjes krijgen gaan we die misschien gebruiken maar als het niet hoeft niet.
.
.
CarinaR schreef:Hoe doen jullie t eigenlijk met paard uit de groep halen, zonder dat de groep mee komt. Wellicht staat al ergens hoor, maar s me dan ontgaan.
CarinaR schreef:Hoe doen jullie t eigenlijk met paard uit de groep halen, zonder dat de groep mee komt. Wellicht staat al ergens hoor, maar s me dan ontgaan.
Maar die kan ik zonder problemen uit de groep halen hoor. Zelfde als ze straks op de wei staan, dan kan ik ze ook zonder problemen meenemen.