Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romeo2007 schreef:Ik zou er als eigenaar niet zo blij mee zijn dat een klant zich er zo mee bemoeit. Natuurlijk ben je klant maar dat houdt niet in dat je maar het recht in eigen hand kunt nemen.
Romeo2007 schreef:Ik vind het niet niks doen wanneer er elke keer de gootjes weer dicht worden gemaakt, er woorden vallen met de buren toe schreeuwend aan toe, er zelf draad en voorzieningen worden aangeschaft en gespannen. Hoe reageert de eigenaar daar eigenlijk op?
Ik zou het probleem echt bij de eigenaar neerleggen. Straks wordt jij er nog verantwoordelijk voor gemaakt als het escaleert en dat gun Ik je ook niet:)
Polly schreef:Gini schreef:Pfff dat vind ik moeilijk hoor. Ik snap dat je staleigenaar geen ruzie wilt, maar jij bent wel betalende klant en dan zou ik het toch wel fijn vinden als de staleigenaar aan mijn kant van het verhaal zou staan.
Tsja TS is betalende klant, die komt alle dagen (?) een paar uurtjes en gaat dan weer, zoals ik het lees heeft ze ook eigen land dus wie weet hoe lang ze daar zou blijven staan.
De stalhouder woont de hele dag naast de buren, geen idee wat het gebruiksdoel is met de grond maar als stalhouder er verder geen plannen mee heeft behalve nu wat paardjes van een ander erop dan zou ik daar eerlijk gezegd ook geen burenruzie voor over hebben.
Poekkie schreef:Romeo2007 schreef:Ik vind het niet niks doen wanneer er elke keer de gootjes weer dicht worden gemaakt, er woorden vallen met de buren toe schreeuwend aan toe, er zelf draad en voorzieningen worden aangeschaft en gespannen. Hoe reageert de eigenaar daar eigenlijk op?
Ik zou het probleem echt bij de eigenaar neerleggen. Straks wordt jij er nog verantwoordelijk voor gemaakt als het escaleert en dat gun Ik je ook niet:)
Ik ga hier wel in mee. Snap dat die geulen erg vervelend zijn, maar als jij gewoon bij een boer staat die zelf weinig met paarden doet (aannames!), dan zou ik wel begrijpen dat diegene geen zin heeft in een burenruzie. En heb je het ook te accepteren of vertrek je. Als staleigenaar zou ik niet happy zijn wanneer klanten zelf ruzie gaan maken bij de buren, deze zelfs willen aangeven bij het kadaster, zelf weides anders gaan spannen, ...
Weet ook... die buren kunnen jou niets maken. dus als het uit de hand loopt, zullen ze al hun pijlen richten op je staleigenaar. Die waarschijnlijk ook wel ergens 1 stukje stal of hek of verharding zal hebben dat ergens niet mocht staan en zijn (ex?)pensionklant daarvoor zeer dankbaar zal zijn...
IHN schreef:[quote="Poekkie"
Ik vind het niet niks doen wanneer er elke keer de gootjes weer dicht worden gemaakt, er woorden vallen met de buren toe schreeuwend aan toe, er zelf draad en voorzieningen worden aangeschaft en gespannen. Hoe reageert de eigenaar daar eigenlijk op?
Ik ga hier wel in mee. Snap dat die geulen erg vervelend zijn, maar als jij gewoon bij een boer staat die zelf weinig met paarden doet (aannames!), dan zou ik wel begrijpen dat diegene geen zin heeft in een burenruzie. En heb je het ook te accepteren of vertrek je. Als staleigenaar zou ik niet happy zijn wanneer klanten zelf ruzie gaan maken bij de buren, deze zelfs willen aangeven bij het kadaster, zelf weides anders gaan spannen, ...
Weet ook... die buren kunnen jou niets maken. dus als het uit de hand loopt, zullen ze al hun pijlen richten op je staleigenaar. Die waarschijnlijk ook wel ergens 1 stukje stal of hek of verharding zal hebben dat ergens niet mocht staan en zijn (ex?)pensionklant daarvoor zeer dankbaar zal zijn...
Poekkie schreef:IHN schreef:[quote="Poekkie"
Ik vind het niet niks doen wanneer er elke keer de gootjes weer dicht worden gemaakt, er woorden vallen met de buren toe schreeuwend aan toe, er zelf draad en voorzieningen worden aangeschaft en gespannen. Hoe reageert de eigenaar daar eigenlijk op?
nou nou... je legt nu wel erg veel zaken bij ts neer. Volgens mij suggereerde iemand anders dat van het kadaster.. ts is dat helemaal niet van plan. Weide net zo... plan van anderen. Eigenlijk stelde ts gewoon een vraag:ik baal hiervan. Kan ik hier iets mee?
En ineens worden haar acties aangerekend die ze helemaal niet van plan was.. en dat draadje had ze volgens mij gewoon toestemming voor.
Lynn_Nikita schreef:En dan belt TS toch de wijkpolitie. Stomtoevallig kwam dit ter sprake op het schoolplein en sprak ik de buren en toen bleek dat ik dit verhaal kende en nu weet ik ook wie TS is
De staleigenaar ken ik ook en hij vind het beetje water geen probleem. De weilanden zijn groot genoeg en er komt amper water in. Hij Laat niet over zich lopen maar woont al jaren naast hun (ligt nog 1 huis tussen maar de weilanden grenzen aan ekjaar) en ze hebben geen problemen met elkaar.
Ts blijkbaar wel en stuurt zonder zijn toestemming een wijkagent naar de buren. Wat een lef!!
Daarbij is alleen bij de bak een enkele draad en bij de weilanden zou wel een ruimte ertussen zijn ( volgens de "buren" ) dus van dekens slopen over de draad heen zou geen sprake zijn.
Ik hoop oprecht dat je van zijn erf word afgeschopt met je gesteuk daar