Stalling, toch geen goed gevoel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 21:30

Super dat je een goed gesprek hebt gehad. Komt idd over alsof jullie ideeen gewoon te ver uit elkaar liggen, en sommige dingen toch ook lastig te realiseren zijn.

Mijn pony, die voorheen bij een boer stond, heb ik ook op een gegeven moment verhuisd. Niet omdat ie zo slecht stond, maar omdat ik toch wat miste zoals stalgenoten die ik bijvoorbeeld even om hulp kon vragen. En toch ook wel het voerbeleid: biks geven net voor mijn les, zodat ie energie had? Het was echt goed bedoeld hoor, maar het koste mij ook energie.

Verhuisd naar een hele grote stal, veel te groot voor ons. Die erna een koeienboer met pensionpaarden: voer was te rijk. Een biologische boer: accomodatie beviel niet (lees, in de winter kon ik weken niks doen omdat er geen licht was bijv)

Nu op een super fijne stalling, maar dat heeft me wel wat zoeken gekost. Maar pony blij, ik blij!

Maar het viel me ook wel zwaar om weg te gaan bij de eerste boer: ik heb de pony toch van hem overgenomen.. maar hij vind het fijn dat wij nog zo’n plezier hebben samen. Jammer dat we weg zijn, maar ik kom daar nog op de koffie en dat waardeert ie erg.

Ninx

Re: Stalling, toch geen goed gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 00:36

Eind goed al goed!