Nu sta ik sinds een heel aantal jaar volpension, wat uiteraard duurder is in verhouding maar eerlijk? Het is zo slecht nog niet... Kan nu tenminste wat met de pony's doen, haha. En als ik zie wat ik de afgelopen jaren heb bijgeleerd, ik zou de pony's nu niet meer hetzelfde voeren als hoe ik het op de DHZ deed bv. Maar dat is een groeiproces van mezelf geweest (en dankzij 1 pony die een beetje moeilijk is met voer). Nu is het wel zo dat op mijn stal qua voeren veel vrijheid is, in overleg is enorm veel mogelijk. Veel stallen is het 'dit voer geven wij en vind je het niet ok dan zoek je maar een oplossing'. Hier dus niet, en ze hebben zelfs toen ze een tijd voordroog gingen voeren ipv hooi vanwege moeilijker aan hooi geraken balen hooi speciaal voor die van mij aan de kant gehouden zodat ze hooi konden blijven krijgen vanwege gevoeligheid. Dat zie ik ook niet op elke pensionstal gebeuren..
Dus ik heb eigenlijk alle luxe qua zelf beslissen, maar zonder het praktische werk

Als ik het ooit weer zelf zou doen is het aan huis, maar niet meer op een stalling verder weg, en heb het wel goed zo..