xSogno schreef:Een stal baas mag onbeperkt verhogen, maar jij hoeft hier niet mee akkoord te gaan. Dit zal echter waarschijnlijk tot gevolg hebben dat hij jou de huur opzegt en dat je kan vertrekken. Stal aas moet hierbij echter wel maand opzegtermijn in ere houden. Jij mag echter bij een huurverhoging per direct vertrekken zonder een opzegtermijn in ere te houden.
Mijn stalhouder zou van mij de stal huur best mogen verhogen, ik betaal een hele redelijke prijs. Als mijn stalhouder in een jaar tijd echter vier keer de stal prijs verhoogd ga ik me echter afvragen of hij z'n zaakjes financieel niet op orde heeft. Imo zou een stalhouder wel tegen een kleine verhoging moeten kunnen financieel gezien en niet bij elke prijsverhoging van iets zijn stal prijs moeten verhogen, immers van goede jaren profiteren zij ook en zullen ze de stal prijs niet omlaag gedaan hebben.
Laatste tijd zijn er echter veel prijsverhogingen geweest voor veel dingen waardoor stalhouders er gewoon niet meer onderuit kunnen.
Er is veel verhoogd de afgelopen tijd.. Daarom dat ik deze vraag ook stel, mag dat wel.. Een half jaar geleden gingen we ook al een tientje omhoog.