Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Selka schreef:tengeltje11 schreef:Maar daar gaat het net om.
Plek of geen plek,wij willen perse een paard.
Als er geenplek genoeg is,planten we het neer op een postzegels met een boel argumenten om het te verantwoorden en ons geweten is gesust.
Exact!!
Mijn eis was minimaal 1ha voor 2 paarden en pony's. Huizen met minder bekeek ik niet eens. Dan hield ik ze liever op de 1,2 ha waar ze stonden met z'n viertjes.
Nikass schreef:...wat zou ts nu moeten doen?
Toch kiezen voor een pensionstal waar haar pony snachts op stal staat en overdag in een postzegel paddock, in de zomer mogelijk alleen want dan gaat de rest naar de wei?
Of dat ene unieke pp vinden dat mogelijk op 50? 80 km afstand zit en waar ze haar pony daardoor nagenoeg niet meer ziet?
Want het is behoorlijk aannemelijk dat dat de alternatieven zijn.
Nikass schreef:Even voor de duidelijkheid, het gaat om dit bericht van mij:Nikass schreef:...wat zou ts nu moeten doen?
Toch kiezen voor een pensionstal waar haar pony snachts op stal staat en overdag in een postzegel paddock, in de zomer mogelijk alleen want dan gaat de rest naar de wei?
Of dat ene unieke pp vinden dat mogelijk op 50? 80 km afstand zit en waar ze haar pony daardoor nagenoeg niet meer ziet?
Nikass schreef:Maar mijn vraag aan jou, wat zou ts nu moeten doen?
Nikass schreef:Je zegt: ik wil eigenlijk A doen, maar ik twijfel of dat juist is.
Vervolgens komen er berichten dat A echt niet goed kan zijn, liefst op een beetje vervelende of aanvallende toon
Dan ga je beargumenteren waarom je denkt dat A toch ook goede kanten heeft?
En dan zeggen mensen: je hebt blijkbaar je keuze al gemaakt, waarom open je een topic?
En zo wordt je helemaal vastgel*ld en geïrriteerd omdat je je inbegrepen voelt.