Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anouk01 schreef:In de zomer is Habibi heel lief, Dat staat hij altijd buiten, Nix aan de hand. Maar in de winter staat hij op stal...Ze zijn bezig met de bak, En de omheining van de wei daar gaat ie zo doorheen...En na 10 minuten staat ie alweer vooraan dat ie naar binnen wil...
gijsenkim"]
[quote="Anouk01 schreef:In de zomer is Habibi heel lief, Dat staat hij altijd buiten, Nix aan de hand. Maar in de winter staat hij op stal...Ze zijn bezig met de bak, En de omheining van de wei daar gaat ie zo doorheen...En na 10 minuten staat ie alweer vooraan dat ie naar binnen wil...

.. harstikke leuk hoor een hengst, maar als je de stal als niet eens normaal in kan komen, wat moet je er dan mee?? Beleef je er plezier aan?? Is het idd de kick van een hengst??
.......

Als ik hem zou laten catereren doe ik het pas in het najaar, ik wist toen ik hem kreeg dat een hengst niet nix is, en dat ze altijd weer uitproberen en ik denk er ook helemaal niet makkelijk over!!... We gaan nog even rond de tafel zitten. Wat ik nu allemaal lees zet me natuurlijk wel aan het denken he..

casanova schreef:welkom hengstenhouder!
de ene hengst is de andere hengst niet en de jouwe probeert iedere dag weer de leider te worden omdat je waarschijnlijk niet streng,snel genoeg of consequent genoeg bent.
stalmoed speelt ook zeker een rol!
veel bewegingvrijheid,vaste regels,consequent zijn .
met een hengst omgaan en OPVOEDEN is niet voor iedereen weggelegd.
WennieJ88 schreef:Ik heb ook wel het probleem dat als hij naat buiten gaat dat hij wel is wil steigeren... Maar ja dat kan gebeuren... als hij het doet krijg hij ook cker op z'n donder!![]()