Ik denk dat ingvdh de spijker op de kop slaat dat je je moet focussen op 1 doelgroep. Ondernemingen gaan vaak de mist in door te weinig focus.
Is je doelgroep een sportstal, dan denk ik dat je opzet met stallen en uitloop erbij plus aparte weides hier inderdaad bij passen. Echter, ontbreken hiervoor een aantal essentiële faciliteiten, zoals een fatsoenlijk formaat binnenrijbaan of overdekte longeerpiste en stapmolen.
Is je doelgroep recreatief, dan denk ik dat de uitrijmogelijkheden en de buitenbak en een overdekte kleine baan om te grondwerken prima is, maar dat er meer behoefte is aan buitengang en groepshuisvesting.
Ik vind je huidige plan te veel een mix van beide waardoor je net te plank misslaat. Daarnaast denk ik dat een stalling waarbij je groepshuisvesting gaat aanbieden, met uitrijdmogelijkheden in de randstad een enorme meerwaarde gaat hebben ten opzichte van je concurrentie. Sportstallen met een uurtje paddock zijn er al genoeg. Groepshuisvesting met uitmestservice zijn er amper.
Wil je je plan toch houden zoals het is, dan zou ik als eigenaar geen genoegen nemen met een uitloop waar maar 3x per week uitgemest gaat worden. Mijn pony heeft nu ook een uitloop en deze moet echt elke dag worden uitgemest. Denk inderdaad ook aan tocht in de stallen, die flappen waaien alle kanten op en houden niet echt tocht tegen als je zoveel stallen tegenover elkaar hebt.
SparklingApp @ [VSW] [VOLG] project aanleg hit actief
Wellicht kan je in bovenstaand topic wat inspiratie opdoen als je toch besluit je plan aan te passen. Ik denk dat je een enorme hoeveelheid potentiele klanten hebt als je iets dergelijks weet op te starten in de randstad.

Edit: typo