Ik droom in ieder geval wel om ooit een huisje te hebben op een leuk stukje grond waar een paar paardjes bij kunnen. En natuurlijk de hondjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anoukwendy schreef:Oeh gaaf! Ik woon sinds 5 jaar ook in zweden
spreek je ook al zweeds?

FennyPower schreef:Ik volg ook !, echt verbazend hoeveel Bokkers er in en naar zweden gaan/wonen !

anoukwendy schreef:Wat balen! Gelukkig gaat het weer beter!
Ik zit een half uurtje bij jönköping vandaan.
Hebben jullie dit jaar genoeg hooi kunnen vinden? Dat was wel een dingetje bij de meeste mensen
Myra schreef:anoukwendy schreef:Wat balen! Gelukkig gaat het weer beter!
Ik zit een half uurtje bij jönköping vandaan.
Hebben jullie dit jaar genoeg hooi kunnen vinden? Dat was wel een dingetje bij de meeste mensen
Dat is niet zo ver weg![]()
Yes, wij produceren hier zelf paarden hooi (en ook voer voor de koeien, schapen en stro). Heb jij voldoende?
Het is dramatisch door heel Zweden oef.. Gelukkig is het nu weer tijd voor een snede, maar veel is het niet, hoop voldoende voor de dieren.

maar ze waren afgevallen door de reis en wilde ze liever iets te vol de winter in hebben, maar dat wordt dus een No Go voor de toekomst). Haar hoeven brokkelen achter wel erg, haar hoef kwaliteit is slécht - gelukkig heb ik een goede natuurlijke bekapster gevonden die ervaring heeft met HB paarden, maar het zal een gevoelige periode worden omdat haar hoeven langzaam groeien en ze nu sinds lange tijd zonder ijzers staat. We hebben hoefschoenen kunnen lenen en die zullen goed helpen voor de overgangsfase denk ik. Kinke schreef:joh, hou op maak me gek!!![]()
gaat zeuren tegen manlief......
maar natuurlijk, als je erg verknocht bent aan geboortegrond is het misschien geen realistische beslissing. Ik zou gewoon veel op vakantie gaan hier en dan kun je hem misschien zo overhalen
). Zo ver zijn we gister gekomen: