Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cornelie schreef:Hier nog een schuiver. Tot kort geleden reed ik met een kieffer zadel met wolgevulde kussens en was er geen enkel probleem. Nu heb ik sinds kort een barnsby met lucht en is het een ramp. Ik heb wel gemerkt dat het barnsby zadel zachter en gladder is en vooral door het lucht heel anders is van onderen. Stap gaat nog goed, draf redelijk maar 3 passen galop en dat ding ligt op zijn kont. Dus ik denk dat het ook voor een groot deel aan het zadel ligt dat je er op legt. Over een tijdje zal ik het nog eens proberen maar anders zal toch mijn vrijwel nieuwe anky pad in de verkoop moeten

! Met bandages van Global erbij weliswaar
. Dat zou Anky nog moeten maken, bijpassende bandages
! Anoukie"]
[quote="cornelie schreef:Hier nog een schuiver. Tot kort geleden reed ik met een kieffer zadel met wolgevulde kussens en was er geen enkel probleem. Nu heb ik sinds kort een barnsby met lucht en is het een ramp. Ik heb wel gemerkt dat het barnsby zadel zachter en gladder is en vooral door het lucht heel anders is van onderen. Stap gaat nog goed, draf redelijk maar 3 passen galop en dat ding ligt op zijn kont. Dus ik denk dat het ook voor een groot deel aan het zadel ligt dat je er op legt. Over een tijdje zal ik het nog eens proberen maar anders zal toch mijn vrijwel nieuwe anky pad in de verkoop moeten

! Met bandages van Global erbij weliswaar
!Anoukie schreef:
En Carina, ik heb precies dezelfde Anky dekjes als jij! Met bandages van Global erbij weliswaar
!
Over een paar weken/maanden probeer ik het ngo eens. Ik heb een nieuw zadel en de zadelmaker zei al dat alles zich nog wat moet zetten. Misschien dat het dan beter gaat. Ik heb een blauwgrijzige kleur. Met 4 bijpassende bandages. Voorlopig blijft het nog even in de kast liggen maar anders zal het tzt wel op eenmaal andermaal terecht komen
Oscar schreef:Ik (Spuit 11) heb even een vraagje:
Wat is nu het voordeel van zo'n Anky-pad tov. een "normaal" dekje waar wel vorm aan zit ?
En dan bedoel ik niet alleen de leuke kleurtjes
cornelie schreef:Nou, ik kan dat ding in elk geval dan kwijtOver een paar weken/maanden probeer ik het ngo eens. Ik heb een nieuw zadel en de zadelmaker zei al dat alles zich nog wat moet zetten. Misschien dat het dan beter gaat. Ik heb een blauwgrijzige kleur. Met 4 bijpassende bandages. Voorlopig blijft het nog even in de kast liggen maar anders zal het tzt wel op eenmaal andermaal terecht komen

.