Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeannaa schreef:Welkom allen! Druk zo hier!
Leuke foto’s komen er voorbij![]()
Wij hebben paarden en dik 350 koeien (2 stallen vast aan huis)en dus ook vliegen. Op stal... niks aan te doen. Binnen hebben we in de gang een pompje ecoduster en er hangen bij de buitendeuren vliegengordijnen. Oh ja boven hebben we overal horren. We hebben weinig vliegen binnen. Accepteren maar dat er wel eens een paar wel binnen zijn gedrongen![]()
Kristelhans; ik vind dat soms ook lekker hoor even geen paard en even geen werkzaamheden.
MizzMontana schreef:350 koeien, dat is echt een groot bedrijf voor Nederlandse begrippen. Hebben jullie melk of opfok?
Vliegen... hier is alles hermetisch afgesloten met horren en het klompenhok als sluisje, maar dan nog zit er wel eens een binnen.
Buiten bij de paarden ook veel last van dazen, dus die staan op het heetst van de dag binnen en in de nacht buiten. Ze zijn er blij mee geloof ik.
Mer1980 schreef:He bah Djoena zeer na wat je net hebt meegemaakt met het inslapen van je andere paard. Bah...
Ik meld mij ook weerBen al het hele weekend ziek zonder stem dus weinig met de paarden gedaan buiten gewoon in de wei zetten, mesten en voeren....
Azmay schreef:Ik dacht wat is het nog groen op jouw fotos Yontheke maar jij zit inderdaad nog net iets zuidelijker dan ik.
Fijn dat ze lekker koel kunnen staan nu.