Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Selka schreef:Maar waarom zou je er willen blijven? Ik kan mij niet voorstellen dat België geen betere stallen te bieden heeft.
Ik zou juist niet alles benoemen omdat je waarschijnlijk een heel bericht vol verdediging terug gaat krijgen. Dit soort zaken kun je beter face 2 face bespreken.

Sellyxx schreef:Ik denk dat je goed hebt nagedacht over je berichtje en je er dus gewoon achter kunt staan
Je kan met een smoes weggaan maar ik denk achteraf, dat wat de reactie hier ook op zal zijn, je op deze manier met een beter gevoel weg kan gaan. Omdat je voor jouw idee de waarheid hebt gezegd en eerlijk bent geweest, en probeert het op een goede manier af te sluiten. Misschien heeft de staleigenaar andere ideeën die botsen met die van jou, het zou mooi zijn als jullie dat beiden gewoon zouden kunnen accepteren en erachter kunnen komen dat jullie samenwerking niet werkt, zonder dat dat verder keihard gaat botsen. Maargoed, even de reactie afwachten nog dus. Kan me voorstellen dat het spannend is!
Succes nog verder met je zoektocht naar een andere stal!

CalipsoLover schreef:Dit verhaal krijgt nog een lang staartje...
Ik ben vanochtend met hen gaan praten. Ze geven hem zogezegd genoeg eten en oppotten doen ze niet want dat gaat stinken. Maar eigenlijk is het allemaal mijn en mijn paard zijn schuld. Mijn paard is nooit gezond geweest. Ook niet voor hij naar hun kwam, dat virus en vitamine E was al langer aan de gang en ik heb hem daarvoor ook niet goed verzorgd. Ze zijn bang dat hij elk moment kan doodvallen en daarom willen ze hem zo snel mogelijk weg. Natuurlijk heb ik de dierenarts al gebeld en die zei dat dit echt pure onzin is en hij hooguit een maagzweer er nog bij kan hebben maar dit ook betwijfelt en dit echt wel recent is en Diallo totaal niet problematisch of kritiek is.
Blijkbaar heeft mijn paard ook al heel veel ontstekingen gehad (waar ik toch niets van wist) en heeft hij een kritiek verleden. Ahja, want wij kennen Diallo echt nog niet vanaf zijn 4 jaar. Ik ben hier enorm van verschoten en kan ze de nek omwringen dat je zo'n lef hebt om zulke zware beschuldigingen te doen over een paard dat ze nog maar een maand kennen. Diallo staat regelmatig op topicjes op bokt en hij staat regelmatig uitgelicht, en ik heb nooit een vinger gewezen gekregen dat mijn paard er niet gezond uitziet.

xLes schreef:Stal Dreamhorses in Puivelde misschien? Waasland is ook niet mijn regio, ik ben van Lier.
Als het geld betreft is bijna niemand te vertrouwen. Wij zijn om die reden afgelopen zaterdag weer moeten verkassen. De gouden bergen die in de zomer werden beloofd, bleken in de winter helemaak anders te zijn.