Ja Fasel, maar Moos is ook een Ferrari hoor!
Maar dan een terreinwagen uitvoering........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fasel schreef:Dat klopt Ingeo. Maar in dit topic ging het toch iets meer om het gevoel wat Natasha bij Moos had. Er zijn mensen die gewoon paarden voorbij zien komen alsof het stoelen zijn. Die maken ook die keus, die ook gerespecteerd moet worden.
Hier had ik echter toch een iets ander idee bij. Maar misschien heb ik me vergist en is rijden inderdaad het belangrijkst.
, in de driehoeksverhouding moos-natasha-felix zal het gevoel juist een heel belangrijke rol spelen, zoals natasha de knoop waar ze mee zit verwoordt.
! 
pmarena schreef:Ik begrijp het juist heel goed
Hoe lang je een paard ook al hebt en hoe gek je er ook mee bent ,
als je op een gegeven moment even eerlijk naar de huidige situatie kijkt en tot de conclusie komt dat je je paard niet (meer) datgene kunt bieden wat hem gelukkig maakt , dan is het juist de ultieme vriendschap om hem een ander leven te gunnen.
Ik hou zielsveel van Rena , maar als ze het ergens anders beter kan krijgen dan bij mij , in alle opzichten , dan gaat ze toch echt weg.
Dan zal dat voor mij erg moeilijk zijn om haar te missen ,
maar haar geluk gaat toch echt voor.
DAT vind ik verantwoordelijkheid nemen.....
Ik schaf een dier aan om dat beestje voor de rest van zijn haar / leven een liefdevolle en respectvolle verzorging te geven met alles wat ze nodig hebben.
Als ik dat niet meer kan bieden en een ander WEL ,
dan is het egoïstisch om dat dier toch per-sé bij je te willen houden.
Fasel schreef:Nou ik heb toch een heel andere ervaring. Toen ik mijn paard gedwongen ergens anders moest neerzetten waar ik hem alleen in het weekend nog zag. Heb nog nooit een paard zo snel in zijn nadeel zien veranderen. Hij werd agressief, onhandelbaar en verloor al zijn uitstraling. Toen ik hem weer bij me had was ie binnen 2 dagen weer zichzelf.
!
A mind is like a parachute - it works best when it's open
Natasha schreef:En Moos mijn vriend idd, Prompertje.
Wat leuk, ik heb documentatie over jou en je merrie in mijn verkoop/infomap, compleet met fotos!
? (Is geen probleem hoor)
promptertje"]
[quote="Natasha schreef:En Moos mijn vriend idd, Prompertje.
Wat leuk, ik heb documentatie over jou en je merrie in mijn verkoop/infomap, compleet met fotos!
? (Is geen probleem hoor)
Natasha schreef:[Jep, ik heb "info over dravers"ik weet niet meer waarvan, maar daar staan fotos van jou en Danny bij.
[/quote]

Natasha schreef:Fasel, ik denk dat je niet goed leest, ik heb gekozen om Mozart NIET weg te doen.
Maar verstandig is het niet, alleen gevoelsmatig verstandiger.
. Want dat verdien je wel
Fasel"]
[quote="Natasha schreef:Fasel, ik denk dat je niet goed leest, ik heb gekozen om Mozart NIET weg te doen.
Maar verstandig is het niet, alleen gevoelsmatig verstandiger.
. Want dat verdien je wel