Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Zoe_97 schreef:Verven zou ik niet doen. Ik weet niet of het voor paarden bestaat en of Hero p echt wit haar werkt. Maar ik show mijn border collies. Mijn teef is zwart maar krijgt van de zon een bruine schijn. Ik was haar met shampoo voor zwarte honden (enkel haar zwart niet haar wit), hier zit lichte kleurstof is en wordt ze mooi zwart. Met mijn bruine idem voor bruin. Maakt de kleur net wat egaler, maar of dit een witte haar bruin gaat maken twijfel ik aan
Remark schreef:Wat een moraalridders hier zeg . Jullie gebruiken zelf vast geen makeup en scheren je oksels niet?
Ts vraagt naar een paardvriendelijke manier om haar te verven. Wat is dan precies jullie probleem?
Edit; ts ik wou dat ik een idee voor je had, maar helaas... Ik ga er wel eens goed overna denken!
Remark schreef:Wat een moraalridders hier zeg . Jullie gebruiken zelf vast geen makeup en scheren je oksels niet?
Ts vraagt naar een paardvriendelijke manier om haar te verven. Wat is dan precies jullie probleem?
Edit; ts ik wou dat ik een idee voor je had, maar helaas... Ik ga er wel eens goed overna denken!
Onali schreef:Remark schreef:Wat een moraalridders hier zeg . Jullie gebruiken zelf vast geen makeup en scheren je oksels niet?
Make-up gebruik ik en ja mn benen en oksels onthaar ik wel. Maar dat doe IK bij MEZELF.
Niet een dier, oh hemeltje beest heeft witte haartjes. Laten we het bedekken.
Misschien kan je beter een paardenboerka gaan uitvinden ipv met chemische zooi dit gaan oplossen. En ja er zal vast een natuurlijk middel bestaan, maar kom op zeg.
Dat in de fokkerij zwarte friesen zwart worden gemaakt wil niet zeggen dat je dat voorbeeld moet gaan volgen
Ik heb een fjord, ben gevallen voor zn karakter niet zn uiterlijk. Had ik hem dan bont moeten verven? Ik wilde namelijk een tinker hebben.
Anne_GTI schreef:Paard heeft 1 compleet Wit voorbeen. Daardoor lijkt het door optisch bedrog niet zuiver in de uitgestrekte draf. Met een zwart geverfd been gingen de punten voor deze onderdelen behoorlijk omhoog. Paard liep grandprix. Het was een paard van Annemiek van de Vorm. Ik meende incredible maar dat laatste weet ik niet 100 % zeker. Paard had er geen last van. Die stond hooguit 1x per 2 maanden wat langer op de wasplaats.
Ik zeg lekker bijwerken als je je eraan ergert. Daar krijgt je paard niet snel iets van. Je zou het net als bij je eigen haar verven eerst op een heel klein stukje kunnen proberen.
Onali schreef:Remark schreef:Wat een moraalridders hier zeg . Jullie gebruiken zelf vast geen makeup en scheren je oksels niet?
Make-up gebruik ik en ja mn benen en oksels onthaar ik wel. Maar dat doe IK bij MEZELF.
Misschien kan je beter een paardenboerka gaan uitvinden ipv met chemische zooi dit gaan oplossen. En ja er zal vast een natuurlijk middel bestaan, maar kom op zeg.
Dat in de fokkerij zwarte friesen zwart worden gemaakt wil niet zeggen dat je dat voorbeeld moet gaan volgen
Ik heb een fjord, ben gevallen voor zn karakter niet zn uiterlijk. Had ik hem dan bont moeten verven? Ik wilde namelijk een tinker hebben.
Citaat:Als jij dat zo graag wilt en het niet schadelijk is voor je paard, why not?
Onali schreef:Vraag me gewoon af of de voorstanders van dit over een paar jaar (of jullie zitten er al) aan de botox gaan.
Ik vind dit gewoon te idioot voor woorden. Als je wondjes ed lelijk vind dan had je een hobbelpaard moeten nemen. Die kan je opnieuw in de lak zetten
Voor een keuring/ wedstrijd, ach waarom niet. Maar puur omdat je paard niet perfect is, want feitelijk draait het daar om, nee belachelijk.
M_D_H schreef:TS ik kan het mij wel voorstellen dat je het wil verfen.
Ik heb een zwart paard en bij elk witte haartje voel ik mij schuldig omdat ik het wondje niet heb kunnen voorkomen en omdat mijn knappe paard een baschadiging heeft opgelopen.
Ik zou daar ook niet steeds aan herinnert willen worden als het op een prominente plek zoals in het gezicht zit.
Ook ik zou gaan voor een haarmiddel wat zo geurloos mogelijk is op een natuurlijke basis.