Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tigra_ schreef:Zo apart dat mensen in een topic waar het over lange/dikke manen/staart en welzijn gaat ze ineens de noodzaak voelen om foto's te plaatsen. Het topic is toch niet geopend met het idee show de manen van je paard.
Laurora schreef:Tigra_ schreef:Zo apart dat mensen in een topic waar het over lange/dikke manen/staart en welzijn gaat ze ineens de noodzaak voelen om foto's te plaatsen. Het topic is toch niet geopend met het idee show de manen van je paard.
Persoonlijk vind ik het wel wat toevoegen.
Voor iedereen is lang of kort anders, als ik kijk naar een paar foto's die hierboven gepost worden die de posters lang noemen denk ik bij mezelf, nou dat valt nog best mee, zelfde andersom.
Als jij manen van 30 cm lang vind, en ik vind manen van 60 cm lang, dan zit daar al een puntje waarbij de discussie de vekeerde kant op kan gaan door dat mensen niet van elkaar begrijpen wat ze bedoelen.

Grit schreef:Over smaak valt niet te twisten. In het kader van welzijn vind ik dat als een manenkam gaat meebuigen met de manen of als een staart door het gewicht niet meer goed wordt opgetild, het tijd is voor de uitdunschaar.
Maar ik heb geen idee of je dat kunt doen, zonder dat het lijkt of de ratten eraan hebben gezeten?
Als iemand daar een voor en na foto van heeft, ben ik wel benieuwd.
Grit schreef:Over smaak valt niet te twisten. In het kader van welzijn vind ik dat als een manenkam gaat meebuigen met de manen of als een staart door het gewicht niet meer goed wordt opgetild, het tijd is voor de uitdunschaar.
Maar ik heb geen idee of je dat kunt doen, zonder dat het lijkt of de ratten eraan hebben gezeten?
Als iemand daar een voor en na foto van heeft, ben ik wel benieuwd.

Billy schreef:Ik vind het vooral grappig dat mensen zich serieus aangevallen voelen terwijl het niet persoonlijk bedoeld is... en dat mensen idd foto's gaan plaatsen die totaal niet relevant zijn, zodat ze hun "paardje" kunnen showen

c_alsemgeest schreef:Billy schreef:Ik vind het vooral grappig dat mensen zich serieus aangevallen voelen terwijl het niet persoonlijk bedoeld is... en dat mensen idd foto's gaan plaatsen die totaal niet relevant zijn, zodat ze hun "paardje" kunnen showen
En terwijl 80% van de geplaatste foto's imo niet eens valt onder zeer lange manen
Maar normale langere manen die geen probleem zijn.
Zeer lang is imo de foto van de schimmel 1 pagina terug.