Fluttershy schreef:djinnie schreef:Die manege Nieboer heeft max 12 paarden in een paddock van 20x40 waar 2 grote containers op staan. 12 paarden in formaat rijbak is wel erg klein...En dan hebben ze nog stallen en stands, staat er op de website. Die paarden komen ook dagelijks buiten. Waren stands niet verboden?
Ts, wat ontzettend jammer dat je moeder het verantwoordelijkheidsgevoel richtind de dieren mist. Fijn dat jij dat wel hebt! Succes!
Daarom ben ik er eerder ook niet gaan kijken. Ze staat wel buiten, dat klopt, alleen Tiska wil echt haar rust. Ze kan enorm fel worden naar paarden die te dichtbij komen. Ze staat nu ook in een wat kleinere wei met "maar" 4 paarden en daar heeft ze contstant ruzie mee. Het is nu zelfs zover gekomen dat ze een fikse wond heeft op haar bil![]()
Ik ga trouwens wat meer info geven over en manege waar ik zelf al enkele weken heel erg enthousiast over ben, en ik ook echt heel graag heen wil![]()
Vorige week woensdag heb ik mijn moeder zover gekregen om te gaan kijken bij manege gasselte. Ik zelf vond de sfeer heel leuk en gezellig. Mooie buitenbak en springpiste. Ook wat pensionklanten daar ontmoet en het waren stuk voor stuk zulke leuke mensen! Tiska kan daar 24/7 de wei en en het kost maar 150 euroZelfs mijn ouders waren het er over eens dat het perfect was! Alleen de afstand was een dingetje voor hun. 28 km van huis is de manege, dus zal ik 5 sterren OV moeten aanschaffen die 128,90 euro per maand kost. MAAR deze bus kosten komen te vervallen in het volgende schooljaar want dat ga ik naar het MBO overstap van 3 havo naar MBO bouwkunde, en dan krijg je een onbeperkte OV van de overheid *\o/* Als het dichterbij was, mocht ik er per direct heen. Maarja de afstand is voor hun een probleem.
Ik heb zelf al wat dingetjes uit zitten vogelen en ben tot de conclusie gekomen dat ik zonder overstappen vanuit school in een halfuurtje (32 minuten) op stal ben.
Ik kan de buskaart zelf betalen trouwens![]()
Eeennn er is een heeel groot bos waar ik zondag, ook op de manege, met mijn zus een buitenrit heb gemaakt. Daar zullen ik en tiska wel even zoet zijn![]()
http://www.manege-gasselte.nl
Wat denken jullie?
Heeft MBO nu ook studenten OV dan? Zo ja, even checken of dit (en ook dat 5-sterren ov) ook in het weekend geldt
En dan hebben ze nog stallen en stands, staat er op de website. Die paarden komen ook dagelijks buiten. Waren stands niet verboden?
Zelfs mijn ouders waren het er over eens dat het perfect was! Alleen de afstand was een dingetje voor hun. 28 km van huis is de manege,
Niet om mijn moeder zwart te maken hoor, mijn moeder is enorm belangerijk voor mij en ik hou ook heel van van d'r. Alleen echt een doordacht plan is het niet nee.
Als het dichterbij was, mocht ik er per direct heen. Maarja de afstand is voor hun een probleem.