Grainey schreef:Ik gebruik de spray variant daarvan en daar ben ik helemaal weg van, deze kende ik nog niet, ik zal het onthouden!
Ja die spray is ook fijn idd. Al vind ik het serum fijner (maar dat zal ook wel per paard verschillend zijn). Nadeel is alleen dat je t weer op je handen moet smeren en je daarna je handen moet wassen of goed afvegen.

ik ga het proberen bij mijn hond!! Tea tree druppeltjes er bij en smeren
. Ze hebben nu 25% korting op hun huismerk, maar anders maar wachten op een 1+1 gratis actie. Het spul werkt nog wel net zo goed als voorheen, goed doorkambaar voor ong 3 dagen maar niet te glad om in te vlechten, heerlijk!
Het werkt prima om de staart even goed mee uit te kunnen kammen, maar het werkt niet lang, de staart van mijn paard is de volgende dag alweer zoals ie was voordat het spul er in ging. Na gebruik van bijvoorbeeld Cowboy magic bleef de staart echt wel een paar dagen glad en mooi (maar hey, prijsverschilletje
) Ik doe het met dit spul dus gewoon dagelijks. Bij mijn stalgenootje met paard met hele dikke staart werkt het niet zo goed, dan moet er super veel in en wordt het een vet zooitje.