Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClaireDeLune schreef:Als ik de foto van het houthok zie die leeg gehaald is dan krijg ik de kriebels omdat ik aan insecten ga denken en ik schrik hem al van slakken in de tuin.Of viel het wel mee?
xJitskee schreef:Zo te zien netten van Zeldenrust? Goede keuze! Ik ben er super blij mee, heb ze al een jaar hangen en ondanks dat ze het zwaar te verduren hebben zijn ze nog helemaal heel
xJitskee schreef:Zo te zien netten van Zeldenrust? Goede keuze! Ik ben er super blij mee, heb ze al een jaar hangen en ondanks dat ze het zwaar te verduren hebben zijn ze nog helemaal heel
missfalki schreef:xJitskee schreef:Zo te zien netten van Zeldenrust? Goede keuze! Ik ben er super blij mee, heb ze al een jaar hangen en ondanks dat ze het zwaar te verduren hebben zijn ze nog helemaal heel
Stille volger ... het wordt wel heel mooi!![]()
Als je googeld op Zeldenrust kom je vreemd uit...![]()
(patholoog anatoom, pensionstal en een of ander bedrijf met grondverzet leek het wel)
was wel benieuwd naar de praktische fijnmazige netten (& lange levensduur ook niet verkeerd)
Groet Karin.
Delphi schreef:Oh apart inderdaad! Ik heb gegoogled op hooikussens en kwam hier op uit. Ze zijn van Zeldenrust Haystack (zeldenrusthaystack.nl). Ze zien er erg mooi uit en erg snelle levering. Ik heb ze met mazen van 3 cm. Je hebt er ook van 4,5 cm.
De grote groene komt van Cavalo.nl .
da_re schreef:Wat gaaf dat je ons zo laat mee kijken!
Jullie boeken ook voortgang zeg!
Wij hebben ook een track rond onze weides. Helaas is dit inmiddels groten deels zand geworden omdat de jonge mini paardjes nogal eens een sprintje trekken en in het najaar en winter met de regen is het dus om geploegd door ze.
Maar nog steeds meerdere keren per dag rennen ze een rondje, zelfs de volwassen mini paardjes doen dan mee!
Veel plezier met je pp en ik blijf jullie topic mee lezen!