Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_milouu schreef:Ik hou er zelf niet van als mijn paarden 24/7 buiten staan. Ik vind dat ze smorgen smiddags op de wei moeten. En savonds lekker binnen slapen. In de zomer vind ik dat trouwens n ander verhaal maar dan wel n fijne en goede schuilstal. Iedereens mening is hierover verdeeld. En natuurlijk ligt het ook aan het ras en t paard zelf.
)pol1 schreef:Tja wij hier ook voor de zomer mogelijkheid om te schuilen voor dazen..Helaas gaan de dazen mee onder de overkapping..paarden worden echt helemaal gek! ( wonen aan t bos)..Nog meer dazen!
bruintje123 schreef:pol1 schreef:Tja wij hier ook voor de zomer mogelijkheid om te schuilen voor dazen..Helaas gaan de dazen mee onder de overkapping..paarden worden echt helemaal gek! ( wonen aan t bos)..Nog meer dazen!
Als je een Open kant hebt gaan de dazen inderdaad mee naar binnen.
Maar alle zijdes dicht en een brede deur er in en de dazen blijven weg.
x_milouu schreef:Ik hou er zelf niet van als mijn paarden 24/7 buiten staan. Ik vind dat ze smorgen smiddags op de wei moeten. En savonds lekker binnen slapen. In de zomer vind ik dat trouwens n ander verhaal maar dan wel n fijne en goede schuilstal. Iedereens mening is hierover verdeeld. En natuurlijk ligt het ook aan het ras en t paard zelf.