Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_suus19_ schreef:Jee we hebben het huisvanaf 8 februari dus we worden niet dakloos haha.
Van het weekend gaan we aan de slag bij de paardenstal dus vanaf dan meer updates! Toch wel lastig zo ver weg wonen voor het klussen.
GamblersCup schreef:Ik vind het een leuk project, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even schrok bij die laatste "volle kruiwagen-foto"... wat is het maar een klein stukje grond wat je hebt
GDG schreef:GamblersCup schreef:Ik vind het een leuk project, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even schrok bij die laatste "volle kruiwagen-foto"... wat is het maar een klein stukje grond wat je hebt
Ik denk dat je nog even naar de google maps-afbeelding moet kijken op pagina 1, dan zul je zien dat het niet alleen maar het omheinde stuk is wat je op de foto ziet, maar ook het stuk links van de omheining.
GamblersCup schreef:Ik vind het een leuk project, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even schrok bij die laatste "volle kruiwagen-foto"... wat is het maar een klein stukje grond wat je hebt