Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..RianneH schreef:Overigens lijkt me dit ook een prettige stal: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... e=lr&pos=7
Azmay schreef:Slechte grond is altijd een leuk smoesje, iedereen snapt dat je niet overal paarden in de winter op de wei kan gooien. Maar daar hebben ze paddocks met drainering voor uit gevonden![]()
Minder dan 8 uur buiten vind ik onacceptabel, 8 uur op stal zou ik voor mijn eigen paarden nog net overwegen.
Anke schreef:josien_m_ schreef:Zijn ze er echt minder, of willen mensen niet voldoende betalen voor de geleverde investeringen?
Men wil vaak heel veel, voor heel weinig.
Anna98 schreef:Bedankt voor alle reacties! Ik reageer niet op alles maar ik lees wel alles mee en dit helpt mij zeker!
Rianne, die stalling had ik gisteren oom gevonden idd. Lijkt me een hele fijne stal! Heb al een afspraak gemaakt om daar te kijken en in de winter komen de paarden daar minimaal 6 uur buiten. Dat is al een stuk beter. Overigens zit ik ook aan de goede kant van Leeuwarden daarvoor en is het dus goed te doen op de fiets of brommer. Heb wel een auto tot beschikking maar voor die auto betaal je je scheel aan benzine. Totaal niet zuinig.