Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
somokkele schreef:Hoe oud ben je? Wordt wel lastig veranderen als je zelf geen zeggenschap over je paard hebt. Lastig! Ik snap heel goed dat verkoop dan een optie wordt.... Sterkte
Phoebert schreef:Is het niet mogelijk om iets in de paddock te leggen waar hij eventueel mee zou kunnen spelen? Een bal ofzo. Of gewoon een sprongetje? Kunnen er geen 2 paarden tegelijkertijd in de paddock? Bijvoorbeeld die van jou en die van je moeder?
pol1 schreef:Jammer ts dat jou moeder schijnbaar heel anders over sociale bewegingsdieren denkt dan jij!
Heleennn schreef:pol1 schreef:Jammer ts dat jou moeder schijnbaar heel anders over sociale bewegingsdieren denkt dan jij!
Ja heel jammer inderdaad, ze deed alsof ik de grootste drama-lama ooit was. Ik overdreef, draaide door en was wel 'een beetje getikt' als je daar 's nachts van wakker ligt. Niet bepaald een goeie dialoog.
Little_Gift schreef:Als jij hun financiële steun niet nodig hebt op die andere stal, dan hebben zij toch niets te zeggen over het verhuizen naar die andere stal? Dan heb je ze toch niet nodig?
Heleennn schreef:Little_Gift schreef:Als jij hun financiële steun niet nodig hebt op die andere stal, dan hebben zij toch niets te zeggen over het verhuizen naar die andere stal? Dan heb je ze toch niet nodig?
Ik heb wel nog genoeg respect voor mijn ouders om niet achter hun rug om mijn paard alsnog te verhuizen. Dat zou wel erg arrogant zijn aangezien zij nu alles betalen voor de stal.
Heleennn schreef:Ik heb net contact opgenomen met iemand die op zoek was naar een halve stal. Dat is toch al een goed begin. Hopelijk draait dat goed uit, dan komt ze al vaker op de paddock en op het gras. Rijden wil ze dan ook graag wat ik 100% begrijp, daar moet ik mijn eigen gevoel maar aan de kant zetten dan.
Shirley schreef:Ik zou het eerlijk gezegd ook volwassener vinden als je zelf je verantwoording (en dus de juiste beslissing) voor je paard zou nemen in plaats van het te verkopen.
Dat komt nogal kinderachtig en dwingend over.
En zeker niet respectvol richting je ouders...
Heleennn schreef:Raamzicht schreef:Als je de andere stal zelf kunt betalen kun je dan niet verhuizen? Of is het paard niet jouw eigendom? Vindt je moeder het wel goed dat je hem te koop zet?
Het is wel mijn paard, maar staat niet op mijn naam. Verkopen vindt ze prima ja, dat dan wel. Ook al doet dat mij veel pijn.