Monmaster schreef:TS ik zou verschillende prijzen hanteren.... Afhankelijk van bodembedekking, voer en paard of pony...
Een basisprijs van 250 euro vind ik mans zat... ( als je rijk wil worden, moet je echt een ander beroep kiezen) kostprijs paard is rond de 110/150 euro... Dan pak je per paard 100 euro winst.... Inde zomer is dat aanzienlijk meer, als ze op het land staan.
Je moet zo zien, ga je voor een volle stal... Dus vraag je minder of ga je voor elite.... Geef iedereen een kans... Door in meer in mindere mate mensen zelf wat te laten doen....hoe meer je vraagt hoe kritischer je klant wordt.... Dat moet je ook maar willen.
Ik heb mijn paarden aan huis en een pensionklant.... Wij hebben een loopstal met paddock en weiland, in principe al round verzorging en vragen 175...
Nee doe het zeker niet om rijk te worden! Dan zou het een vieze tegenvaller zijn hihi
Er zijn hier best wat stallen waar je voor een lage prijs kunt staan, dus we hebben bewust voor 'het luxere' segment gekozen. De klant krijgt heel veel service bij de prijs. Je paard wordt o.a. indien gewenst meerdere malen per dag binnen/buiten gezet, het moet gek lopen willen ze het onmogelijke vragen
( nu maar even afkloppen hihi
)
Mooie prijs voor wat je aan faciliteiten aanbied