Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verder valt het wel mee

... hij is nog geen twee jaar oud. Als je dit dan zegt verstaan ze daar geen reet van, hij is toch groot
...
"Mevrouw, dit is geen veulen maar een pony" ... Krijg je dan nog vaak wat tegenwerking dat je daar echt niet op mag zitten hoor ...
Zeg ik meestal iets in de trend van "tuurlijk mevrouw, daar weet jij alles van hé" 
En honden die van hun terrein af komen gerend zo de weg over en een boze eigenaar er achteraan al vloekend en gillend dat je dit niet mag uitlokken
... Hou dan de afsluiting dicht
met stip op 1
. vroeger liepen die beestjes van je weg als je er aan kwam rijden, nu komen ze vrolijk op je afgestort. BIKKUH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

).
) een draad gespannen net naast het ruiterpad. Zo ongeveer op peeshoogte
. Verder valt dat hekje helemaal niet op, er is redelijke begroeiing omheen. Een zijsprong en je paard hangt met zn pezen in het draad. IloveCheeta schreef:door al het bovenstaande durf ik dus echt niet meer naar buiten op het paard en zelfs naast het paard loop ik constant om me heen te kijken....

snelheid aan kwam rijden sprong hij vlak voor die auto in. veel piepende remmen hebben we moeten horen, maareh, ze stopten wel