Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yenni schreef:En toch vind ik het geen fijn idee om een teletubbie ding op zijn hoofd te maken. Dadelijk zit ik echt met een paard met kopschuw. (Heeft hij al eens gehad).
Ik ga dat met de stroom eens goed bespreken met de eigenaar. Miss is er nog wat aan te passen.
P.s. ik dacht dat paarden nooit uit zichzelf springen. Maar dat is dus een fabeltje?
Ik kan niet zomaar beslissen dat de palen hoger gaan. Dan moet alles hoger.
prugelpiet schreef:Yenni schreef:En toch vind ik het geen fijn idee om een teletubbie ding op zijn hoofd te maken. Dadelijk zit ik echt met een paard met kopschuw. (Heeft hij al eens gehad).
Ik ga dat met de stroom eens goed bespreken met de eigenaar. Miss is er nog wat aan te passen.
P.s. ik dacht dat paarden nooit uit zichzelf springen. Maar dat is dus een fabeltje?
Ik kan niet zomaar beslissen dat de palen hoger gaan. Dan moet alles hoger.
Dan maak je het op een longeersingeltje met natte sponsjes
Yenni schreef:prugelpiet schreef:
Dan maak je het op een longeersingeltje met natte sponsjes
Ik snap niet precies wat je bedoeld?
MarliesV schreef:Mensen, de TS is 15 en heeft van stroom/hoeveelheden/klokken ed geen kaas gegeten gezien haar antwoorden.
Hoeft ook niet gezien ze op een pensionstal staat. Dat is dus aan de pensioneigenaar om te regelen/meten/repareren en niet aan de TS.
Hopelijk werkt een sterkere klok en een extra draad.
Mocht dit niet zo zijn dan heb je dus grote kans dat hij springt, gezien het gras aan de ander kant altijd groener is kan dit zat hoor! Dan moet je de omheining ophogen.
(ik heb een haflinger van 1.43 die met 2 jaar al uit een weide van 1.20 hoog sprong)