Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:Een kijker dus. Arme pony. Er komt een moment van afscheid nemen. Als je echt kijkt naar wat jij het liefste doet, is dat dan doorgaan met proberen je oude pony een goede oude dag te geven of houd je dan liever je wedstrijdpaard en zie je dit akkefietje met de pony als geschikt moment om met een minder schuldig gevoel afscheid te nemen?
Voor mij was dat moment toen mijn merrie zulke zere voeten had en het toekomstperspectief als ze er wel doorheen zou komen niets meer te bieden had waar zij blij van werd, grazen op de wei namelijk...
En toen mijn oudje van bijna 25 rond kerst opgenomen werd ivm koliekklachten ben ik ook heel duidelijk geweest dat ik hem niet meer zou laten opereren. Rekening was alsnog erg hoog, maar goed. De pony loopt weer vrolijk te spelen met de andere paarden...
Je kunt zelf ook beslissen dat iemand niet past bij je paard of je daar je paard nog niet aan wilt verkopen hoorOf bij twijfel nog een keer vragen te komen. Kan zijn dat iemand zich beledigd voelt en afhaakt, maar dat is dan wellicht minder erg in jouw geval.