in wat voor stal staat jou paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lena1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:07

Mijn (huur)pony staat in een houten stal.
Het dak is van metalen golfplaten ofzo.
De golfplaten zijn nogal roestig en daarom regent het in de stal. Boos!

banjer2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:46

mijn pony staat lekker in een houten buitenstal waar hij alles kan zien, de box is 3.50 x 3.50 mtr. Superruim dus voor hem, hij is maar 1,47 hoog dus kan lekker rollen en spelen in z'n stal.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:50

Sevin is 2 maanden geleden ofzo intern verhuisd Haha! . Hij stond eerst in een Brinco stal, onderste helft hout, bovenste helft tralies. In de deur zit een weefrek wat open kant, maar het zat altijd dicht.
Nu staat ie in een oude stal waar vroeger de werkpaarden instonden, om het maar even zo uit te leggen. De stal is 3 bij 3.5m ofzo en hij heeft twee grote betonnen voerbakken (hij blij). Cool

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 18:46

Veerle staat in een stal van 3 x 4 m. Overdag lopen ze een paar uur buiten, op de wei, op het erf (hekken dicht) of in de '' bak ''.. Beetje afhankelijk van het weer enzo..

Hier een foto van haar stal, want ik kan het wel gaan uitleggen maar zo is het makkelijker Knipoog

Afbeelding
Ze kan als ze over het hek kijkt, en haar buurpaard ook, ook contact met hen houden..
Ik vind het een heerlijke stal zelf.. Lachen