Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kim_97 schreef:hier doen biotex, groene zeep, zilvershampoo en afwasmiddel wonderen bij witte staart en manen!![]()
![]()
[ Afbeelding ]
ariatje schreef:Kim_97 schreef:hier doen biotex, groene zeep, zilvershampoo en afwasmiddel wonderen bij witte staart en manen!![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Ehm dit versta ik niet onder een witte staart! Die is nog knap geel...
vierspan schreef:Een vriendin van mij had dit ook bij haar paard, niet wit te krijgen. De rommel bleek uit de baarmoeder te komen. Wat het precies was weet ik niet meer, maar het was niet te genezen. Weet ook niet of het hier om een ruin of om een merrie gaat.
RianneEnzo schreef:Ik lees even mee heb een mooie merrie die vaak hengstig word en dan word haar hele staart bruin. Ik heb er nu maar een hele hap vanaf gehaald want ik krijg het echt niet schoon.
Maartje1990 schreef:ikzelf maak altijd een hele hete emmer water klaar met daarin een mix van vanish voor witte was, witte waspoeder en alles wat ik zo'n beetje kan vinden in de kastjes van witte was, dan nog flink wat zilvershampoo. Dit doe ik een minuut of 5 laten weken. Dan nog zilvershampoo in de staart zelf, laten inttrekken en dan uitspoelen.
gewoonmarie schreef:Als
Ik de foto bekijk lijkt het wel een roest kleur, dat zou uit het water kunnen komen? Komt het water rechtstreeks uit de grond? Zo kan je middelen blijven proberen, maar als het aan de water kwaliteit ligt. Zal hrt met meer wassen alleen maar erger worden