Dan kan ik haar ook ineens vragen of dit iets voor elk jaar zou zijn, want das niet zo fijn natuurlijk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gekvanfleur schreef:Vrienden of niet...zou dit even heel zakelijk bekijken... zij staat voor weinig geld bij je, jij doet alles en nu wil ze in de winter overwinteren..heel logisch maar de manier waarop is wat minder.
Stuur haar ook netjes een bericht terug. Joh, de box leeg laten staan heeft ook geen toegevoegde waarde voor ons. We vinde het onwijs gezellig dat je er bent maar willen de box niet leeg laten staan. Kunnen we afspraken maken over het al dan niet reserveren van de box, dan wel dat we toch uit gaan kijken naar een andere huurder. Vrienden zijn belangrijk, maar ze moeten je om de lieve vrede wil geen geld gaan kosten.
vickyP schreef:De vraag is of ik idd de kosten door laat lopen of stopzetten.
Ze komt normaal gezien einde maart terug met haar paard.
De stal staat nu 'leeg' en dus geen inkomsten voor mij mits ze weg is.
x
vickyP schreef:Ze is een weekje op 'vakantie' geweest op die stalling, het bevalt haar daar nu zo goed qua facileiteiten dat ze er graag blijft, en dat begrijp ik wel, maar idd, een sms-je nadat we al 4 jaar samen staan is jammer.
Ik wil niet flauw overkomen hoor, sorry als dit wel het geval is, maar het kwam wat onverwachts aan en dus wist ik niet wat te doen...
x
vickyP schreef:Ze betaald ons 70 euro.
Daarvoor krijgt ze:
stalling / verlichting piste / pisten en weideonderhoud / mest opkuisen en verwerking / eten geven aan de paarden / dagelijkse weidegang / dekens wisselen / ... klusjes aan de wei
haar eten, ruwvoer enz... betaald ze zelf.
martine0503 schreef:gekvanfleur schreef:Vrienden of niet...zou dit even heel zakelijk bekijken... zij staat voor weinig geld bij je, jij doet alles en nu wil ze in de winter overwinteren..heel logisch maar de manier waarop is wat minder.
Stuur haar ook netjes een bericht terug. Joh, de box leeg laten staan heeft ook geen toegevoegde waarde voor ons. We vinde het onwijs gezellig dat je er bent maar willen de box niet leeg laten staan. Kunnen we afspraken maken over het al dan niet reserveren van de box, dan wel dat we toch uit gaan kijken naar een andere huurder. Vrienden zijn belangrijk, maar ze moeten je om de lieve vrede wil geen geld gaan kosten.
Goed gezegd.
vickyP schreef:Het was eerder een vraag qua sms= 'Wat zou je er van vinden moest ik met 'paard' blijven overwinteren hier?'
Toen vroeg ik : 'wat is overwinteren? Hoe lang zou dit zijn?'
' ten laatste einde maart terug' kreeg ik als antwoord
ik:' dat moet je zelf beslissen, dat kan ik niet voor jou beslissen'
Verder nog niks van gehoord of communicatie gehad.
vickyP schreef:Heb haar dan toch maar al een smsje gestuurd dat ze nog maar eens moet binnenspringen om wat te bespreken van hoe zij het ziet naar maart toe en of ze terug zou komen...
Dan kan ik haar ook ineens vragen of dit iets voor elk jaar zou zijn, want das niet zo fijn natuurlijk.
vickyP schreef:De vraag is of ik idd de kosten door laat lopen of stopzetten.
Ze komt normaal gezien einde maart terug met haar paard.
De stal staat nu 'leeg' en dus geen inkomsten voor mij mits ze weg is.
x